d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2013
Prev1707172737496Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jan 28 2014 09:29am
Quote (berhemuli @ 28 Jan 2014 12:24)
pa dembo.


Det räknas inte som "galen spelarflytt", Dembo har ju redan antytt att han längtar tillbaka... ;)
Ta t.ex. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article17099807.ab
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 30 2014 04:50am
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 30 2014 05:12am
Quote (umade @ Jan 30 2014 11:50am)
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport :D


Det är väl bara typ 4 länder som är bra så Kvartsfinal är walkover per automatik

Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Jan 30 2014 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Jan 2014 12:12)
Det är väl bara typ 4 länder som är bra så Kvartsfinal är walkover per automatik


Lite som i de olika dam-mästerskapen i fotboll? ;)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 30 2014 11:34am
Quote (umade @ Jan 30 2014 11:50am)
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport :D


Det bästa med det hela är att det finns ett B-VM! :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 31 2014 05:45pm
Farsan kvalade in i 500kr turren ikväll för 50kr och prickade in 1440kr vinst, trevligt! Även gått bra för han på casinot.. Alltid kul, får roligare matvaror hem och göra grejer på. :D halloumi varjedag. nomnomnom.

fan fel tråd. skulle ju in i pokertråden.. haha.. får bli info där med då!

This post was edited by berhemuli on Jan 31 2014 05:53pm
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Feb 7 2014 01:15pm
Riktigt mäktig OS-invigning. Ryssarna vet hur man ska göra!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 7 2014 01:35pm
Quote (LorveN @ 7 Feb 2014 21:15)
Riktigt mäktig OS-invigning. Ryssarna vet hur man ska göra!


blandade reaktioner, facebook säger "En kass jävla OS invigning o där gick rysslands årsbudget.."

Dvs någon på facebook, inte alla.
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold: 31.00
Feb 15 2014 02:29pm
Bragdguldet till Kalla, lätt.

Däremot förtjänar även Renaud Lavillenie ett hedersomnämnande för att ha gjort det omöjliga - tyvärr i en sommarsport mitt under pågående vinter-OS så att det knappt får uppmärksamhet.
http://www.youtube.com/watch?v=1V-xY77E5Gc
Go Back To Svenska Topic List
Prev1707172737496Next
Add Reply New Topic New Poll