☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2013
Prev
1
70
71
72
73
74
96
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 23121
Replies: 954
Track Topic
LorveN
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold
:
31.00
#711
Jan 28 2014 09:29am
Quote (berhemuli @ 28 Jan 2014 12:24)
pa dembo.
Det räknas inte som "galen spelarflytt", Dembo har ju redan antytt att han längtar tillbaka...
Ta t.ex.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article17099807.ab
MyRus
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold
:
160.00
#712
Jan 29 2014 11:23am
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/aik/article18263237.ab
Fyfan så synd om grabben :/
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#713
Jan 30 2014 04:50am
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#714
Jan 30 2014 05:12am
Quote (umade @ Jan 30 2014 11:50am)
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport
Det är väl bara typ 4 länder som är bra så Kvartsfinal är walkover per automatik
LorveN
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold
:
31.00
#715
Jan 30 2014 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Jan 2014 12:12)
Det är väl bara typ 4 länder som är bra så Kvartsfinal är walkover per automatik
Lite som i de olika dam-mästerskapen i fotboll?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#716
Jan 30 2014 11:34am
Quote (umade @ Jan 30 2014 11:50am)
Sverige vann i bandy med 33-5 i en KVARTSFINAL I VM.
Jämn sport
Det bästa med det hela är att det finns ett B-VM!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#717
Jan 31 2014 05:45pm
Farsan kvalade in i 500kr turren ikväll för 50kr och prickade in 1440kr vinst, trevligt! Även gått bra för han på casinot.. Alltid kul, får roligare matvaror hem och göra grejer på.
halloumi varjedag. nomnomnom.
fan fel tråd. skulle ju in i pokertråden.. haha.. får bli info där med då!
This post was edited by berhemuli on Jan 31 2014 05:53pm
LorveN
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold
:
31.00
#718
Feb 7 2014 01:15pm
Riktigt mäktig OS-invigning. Ryssarna vet hur man ska göra!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#719
Feb 7 2014 01:35pm
Quote (LorveN @ 7 Feb 2014 21:15)
Riktigt mäktig OS-invigning. Ryssarna vet hur man ska göra!
blandade reaktioner, facebook säger "En kass jävla OS invigning o där gick rysslands årsbudget.."
Dvs någon på facebook, inte alla.
LorveN
Member
Posts: 1,943
Joined: Feb 27 2003
Gold
:
31.00
#720
Feb 15 2014 02:29pm
Bragdguldet till Kalla, lätt.
Däremot förtjänar även Renaud Lavillenie ett hedersomnämnande för att ha gjort det omöjliga - tyvärr i en sommarsport mitt under pågående vinter-OS så att det knappt får uppmärksamhet.
http://www.youtube.com/watch?v=1V-xY77E5Gc
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
70
71
72
73
74
96
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact