d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1707172737498Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2012 03:06pm
Quote (berhemuli @ Jun 10 2012 09:48pm)
Jaja guld spanien.. Fast tror kroatien tar italiens plats, tippat sen innan..


Tänker inte utala mig om det :P

Irland Kroatien är den enda matchen hitils jag inte orkat kolla på så har ingen koll faktiskt
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 10 2012 03:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 23:06)
Tänker inte utala mig om det :P

Irland Kroatien är den enda matchen hitils jag inte orkat kolla på så har ingen koll faktiskt


bra match ^^ irland som vanligtvis har bra defensiv vart helt i panik när kroaterna sprang o pressade.. hade jag inte haft migrän skulle jag grävt fram laptopen o lirat 500kr på kroatien vinna med 2mål.. men icke sa nicke (nej icke sa migrän)
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 11 2012 05:31am
Quote (berhemuli @ 10 Jun 2012 23:12)
bra match ^^  irland som vanligtvis har bra defensiv vart helt i panik när kroaterna sprang o pressade.. hade jag inte haft migrän skulle jag grävt fram laptopen o lirat 500kr på kroatien vinna med 2mål.. men icke sa nicke (nej icke sa migrän)


skyll på det ;) du våga inte! B)

idag vinner sverige och frankrike-england får oavgjort
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 05:50am
Quote (ddown @ 11 Jun 2012 13:31)
skyll på det ;) du våga inte!  B)

idag vinner sverige och frankrike-england får oavgjort


har ca 500-600kr ute på sverige samt frankrike vinst singlar o dubblar o olika kombinationer...
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 11 2012 08:49am
Quote (berhemuli @ 11 Jun 2012 13:50)
har ca 500-600kr ute på sverige samt frankrike vinst singlar o dubblar o olika kombinationer...


free win när det gäller sverige iaf :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 11 2012 09:04am
Quote (ddown @ 11 Jun 2012 16:49)
free win när det gäller sverige iaf :D


tycker det är helt otroligt att ukraina är favoriter.. alla verkar lira på sverige.. men konstiga saker händer i detta em..
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 11 2012 11:58am
Sitter och är super nervös nu. Hoppas man får bra förhoppningar efter dagens match! Att det inte är bara zlatan som är bra
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 12:21pm
Om Sverige vinner eller förlorar är jag plus

om Sverige spelar kryss är jag megaplus
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jun 11 2012 12:28pm
Quote (ddown @ Jun 11 2012 01:31pm)
skyll på det ;) du våga inte!  B)

idag vinner sverige och frankrike-england får oavgjort


so far so good
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 11 2012 02:46pm
Jag tycker det är patetiskt hur jävla passivt och fegt Sverige spelar i sista 20, mellan 70:e och typ 87:e minuten har vi vadå 1 skott?

När vi väl har boll på offensiv så vägrar folk flytta framåt, står fortfrande fem tjollar på defensiv, vad i helvete upp och kämpa istället det spelar väl ingen roll om vi torskar med 2-1 eller 3-1 en torsk är en torsk likaväl så det är likabra att flytta upp varenda jävel, flytta upp Hamren, flyta upp isaksson fucking upp med Isakssons farmor om det är det som krävs men man måste ju sluta spela på försvar när man håller på att förlora och det är aplite tid kvar.

Den enda som fattar konceptet är Mellberg, dom tre sista chansen vi har står en jävla back för medans alla offensiva mittfältare står och afkar i mitten och hoppas att zlatan ska dra in ett mål.

Jävla pajasar
Go Back To Svenska Topic List
Prev1707172737498Next
Add Reply New Topic New Poll