d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev17071727374329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 24 2010 10:40am
Quote (Makta @ Mar 24 2010 02:03pm)
Var inte EM :angry: Spelar SD only.


O_O
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 24 2010 11:20am
Quote (pawa @ 24 Mar 2010 16:26)
därför har en electrician med 9-5-15 stats 832,9 xp/min... jo tjena...
€ fina 45.5 apm
och du har 74 creepkills och är level 24? är det icke-em suger det RÖVKUK, vilket det nog också gör i em, vad vet jag ^^


SLAM

tänkte precis skriva samma sak

makta du e värdelös tills du bevisat motsatsen =)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2010 12:33pm
Quote (3D-Lindell @ 24 Mar 2010 18:20)
SLAM

tänkte precis skriva samma sak

makta du e värdelös tills du bevisat motsatsen =)


:hail: ^^

Quote (SCXiao @ 24 Mar 2010 19:34)
Du med! :angry:


käften, ska fixa ett gäng uthungrade hackspettar som kan picka lite vett i skallen på dig din småfeta luspudel

This post was edited by pawa on Mar 24 2010 12:40pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Mar 24 2010 12:34pm
Quote (3D-Lindell @ 24 Mar 2010 17:20)
SLAM

tänkte precis skriva samma sak

makta du e värdelös tills du bevisat motsatsen =)


Du med! :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2010 01:19pm
Quote (pawa @ 24 Mar 2010 15:26)
därför har en electrician med 9-5-15 stats 832,9 xp/min... jo tjena...
€ fina 45.5 apm
och du har 74 creepkills och är level 24? är det icke-em suger det RÖVKUK, vilket det nog också gör i em, vad vet jag ^^


A > Click vart jag ska > Afk Jsp :P Och mina lane hade 2 nukers så jag fick hålla mig bak en bit. Vill ju inte bli first blood.

Edit: Kan man bara kolla det senaste gamet i replay? Annars kan jag bevisa det :angry:

This post was edited by Makta on Mar 24 2010 01:20pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2010 01:22pm
Quote (Makta @ 24 Mar 2010 20:19)
A > Click vart jag ska > Afk Jsp :P Och mina lane hade 2 nukers så jag fick hålla mig bak en bit. Vill ju inte bli first blood.

Edit: Kan man bara kolla det senaste gamet i replay? Annars kan jag bevisa det :angry:


det är em jävla potatohead... ge mig game-id ska jag BEVISA

€ äsch, hänvisar till post #712.

This post was edited by pawa on Mar 24 2010 01:22pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2010 01:22pm
Quote (pawa @ 24 Mar 2010 20:22)
det är em jävla potatohead... ge mig game-id ska jag BEVISA


Replay > Dina bevis :angry:

Fix'd typo.

This post was edited by Makta on Mar 24 2010 01:40pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 24 2010 01:31pm
http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=34161954

Där har ni beviset på att det var ett EM game, sorry Makta :/
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2010 02:10pm
Quote (Charlieone @ 24 Mar 2010 20:31)
http://replays.heroesofnewerth.com/match_replay.php?mid=34161954

Där har ni beviset på att det var ett EM game, sorry Makta :/


tack.
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Mar 24 2010 02:43pm
Quote (Makta @ 24 Mar 2010 21:19)
A > Click vart jag ska > Afk Jsp :P Och mina lane hade 2 nukers så jag fick hålla mig bak en bit. Vill ju inte bli first blood.

Edit: Kan man bara kolla det senaste gamet i replay? Annars kan jag bevisa det :angry:


mytarn

Quote (SCXiao @ 24 Mar 2010 20:34)
Du med! :angry:


behöver inte bevisas :(

*
http://www.heroesofnewerth.com/player_stats.php?aid=1249286
^_^ säger inte mkt iofs, men ändå


This post was edited by 3D-Lindell on Mar 24 2010 02:44pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev17071727374329Next
Add Reply New Topic New Poll