d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1706707708709710820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2014 11:23am
Quote (ChingeR @ 9 Jun 2014 17:27)
lel, min polare som är sveriges bästa 95a i badmintondubbel drar 40-50 st


sj klarar jag 10-15st ;O


Tveksamt att han gör dem godkända.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 9 2014 11:37am
40-50st vad?
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 9 2014 01:52pm
Quote (ChingeR @ Jun 9 2014 04:27pm)
lel, min polare som är sveriges bästa 95a i badmintondubbel drar 40-50 st sj klarar jag 10-15st ;O

Quote (PlaaD @ Jun 9 2014 05:23pm)
Tveksamt att han gör dem godkända.

klarar en 10:a med 10kg viktbälte. Ja tror inte heller han kör strikta.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 9 2014 02:14pm
13 är ju bra beroende på vad du väger :)

jag fixar 4-5 därefter börjar jag gunga för att komma upp
väger 104
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Jun 9 2014 02:44pm
Hoppas verkligen jag kommer ha lika bra gains mitt andra år av gymmandet :D

Tränat 1 år idag
Gains :

(1) Rep bara

Marklyft : Start 80 kg
Nu : 185 kg

Knäböj : Start 70 kg
Nu : 145 kg

Bänkpress : Start 50 kg
Nu : 95 kg

(Mina största gains bara)

Obv kommer inte mina gains vara lika bra nästa år.. Men känns som att det gått galet snabbt!

Also : Vikt
73-89 kg
Nu : 89-79 kg

This post was edited by eWaste on Jun 9 2014 02:48pm
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
Jun 10 2014 01:46am
Quote (ChingeR @ 9 Jun 2014 17:27)
lel, min polare som är sveriges bästa 95a i badmintondubbel drar 40-50 st


sj klarar jag 10-15st ;O


Som dessa? :D

Member
Posts: 844
Joined: Apr 11 2014
Gold: 0.00
Jun 10 2014 01:59am
Quote (PlaaD @ Jun 9 2014 07:23pm)
Tveksamt att han gör dem godkända.


ska se om jag får dra en video på hnm nångång ifal det skulle hända att jag o han tränar tesammans nån gång nu i sommar!

Eftersom han är sponsrad o skit så har han ju fått en PT oxå som han tränar med
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 17 2014 02:08pm
Quote (eWaste @ Jun 9 2014 08:44pm)
Hoppas verkligen jag kommer ha lika bra gains mitt andra år av gymmandet :D

Tränat 1 år idag
Gains :

(1) Rep bara

Marklyft : Start 80 kg
Nu : 185 kg

Knäböj : Start 70 kg
Nu : 145 kg

Bänkpress : Start 50 kg
Nu : 95 kg

(Mina största gains bara)

Obv kommer inte mina gains vara lika bra nästa år.. Men känns som att det gått galet snabbt!

Also : Vikt
73-89 kg
Nu : 89-79 kg


Quote (eWaste @ Jun 9 2014 08:44pm)
Hoppas verkligen jag kommer ha lika bra gains mitt andra år av gymmandet :D

Tränat 1 år idag
Gains :

(1) Rep bara

Marklyft : Start 80 kg
Nu : 185 kg

Knäböj : Start 70 kg
Nu : 145 kg

Bänkpress : Start 50 kg
Nu : 95 kg

(Mina största gains bara)

Obv kommer inte mina gains vara lika bra nästa år.. Men känns som att det gått galet snabbt!

Also : Vikt
73-89 kg
Nu : 89-79 kg


glöm inte att allt som spelar roll är hur mycket det ser ut att du lyfter
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 17 2014 02:34pm
Quote (R4mses @ 17 Jun 2014 21:08)
glöm inte att allt som spelar roll är hur mycket det ser ut att du lyfter


Gäller bara om man är trollkarl, är man inte det så är illusioner bara gay.

Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 17 2014 06:12pm
Quote (PlaaD @ Jun 17 2014 08:34pm)
Gäller bara om man är trollkarl, är man inte det så är illusioner bara gay.


äh! själv lyfter jag för musclez brah
Go Back To Svenska Topic List
Prev1706707708709710820Next
Add Reply New Topic New Poll