d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1705706707708709820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,565
Joined: Feb 14 2010
Gold: 38,945.00
May 29 2014 07:44am
Jag hade problem med ulna samt handleder när jag körde biceps. Hade känningar utav det under kanske 2 månader och försökte med olika rehabövningar, dock inget som löste problemet. Sen fick jag tipset att det kan vara för att stången är för small. Att jag helt enkelt använde handledsband för att tjocka till det och då få ett bättre grepp där jag spänner mer. Detta körde jag i övningar som bicepscurls samt även i bänkpress och det gjorde susen. Hoppas det löser sig för de som har skrivit att de haft liknande probs!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 31 2014 08:41am
Så himla härlig snubbe den där scooby. 3:30 stämmer perfekt :P

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 31 2014 08:51am
Quote (ankiie @ 31 May 2014 15:41)
Så himla härlig snubbe den där scooby. 3:30 stämmer perfekt :P
http://www.youtube.com/watch?v=K7-pxsFIBjU
http://i.ytimg.com/vi/Hz2HJCUb2U0/0.jpg


det måste vara jobbigt att utföra när man är så tung
skön kille med kanindräkten

This post was edited by Intenso8 on May 31 2014 08:52am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 31 2014 01:20pm
Tbh vad är cardio som dom nämnde i videon? Kondition?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 31 2014 01:54pm
Quote (Litttle_Brother @ 31 May 2014 19:20)
Tbh vad är cardio som dom nämnde i videon? Kondition?


http://team.mmsports.se/ulrica/2013/02/07/vad-ar-cardio-och-vad-ar-konditionstraning/

This post was edited by eviilution on May 31 2014 01:55pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 1 2014 06:12am
Quote (ankiie @ 31 May 2014 16:41)
Så himla härlig snubbe den där scooby. 3:30 stämmer perfekt :P
http://www.youtube.com/watch?v=K7-pxsFIBjU
http://i.ytimg.com/vi/Hz2HJCUb2U0/0.jpg


Oj

Trodde definitivt inte det där om honom!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 5 2014 01:28pm
Var på marknadsafton och i år igen var det chinners park, den killen som ledde hade gjort 35 chins, den som ledde för tjejerna hade gjort 10. Man kunde vinna ett årskort... ja fixade 13st, inte för att man tränar uthållighet men testade iaf.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 7 2014 08:25am
Körde lite farmers idag.
180kg på video här.
Körde även 200 men lite kortare sträcka+att jag slet sönder handen lite.

http://instagram.com/p/o8TQSVlb8Z/
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 9 2014 10:23am
Dagens andra pass;

125 & 140frontböj
160 pausböj

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 9 2014 10:27am
Quote (ankiie @ 5 Jun 2014 21:28)
Var på marknadsafton och i år igen var det chinners park, den killen som ledde hade gjort 35 chins, den som ledde för tjejerna hade gjort 10. Man kunde vinna ett årskort... ja fixade 13st, inte för att man tränar uthållighet men testade iaf.
http://oi61.tinypic.com/1zozvyu.jpg


lel, min polare som är sveriges bästa 95a i badmintondubbel drar 40-50 st


sj klarar jag 10-15st ;O

This post was edited by ChingeR on Jun 9 2014 10:27am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1705706707708709820Next
Add Reply New Topic New Poll