Quote (Svartermetalisk @ 25 May 2014 09:20)
Bicepscurls, upright rows
förmodligen en kombination
Jag har nyligen börjat använda stång, kanske har fel teknik på den.
Jag vet att mina hantelcurls är bra som fan iaf.¨
Samma problem för mig vid stångcurls, ulna gillar inte det där med fixerad supination så att bracioradialis & extensormusklerna blir låsta.
Jag nöjer mig helt enkelt med hantlar alt. att jag inte går över 50 i stångcurl då det bara känns lite runt 40-50 men känns som fan vid 55+, man får ju ändå bättre ''träff'' med hantlar för maximum geijnz