d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Gym Gym Gym! > Vem Gymmar Här Igentligen ^^?
Prev1703704705706707820Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
May 23 2014 12:52am
Haha ser ju riktigt fake ut :O
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2014 02:54am
Quote (eWaste @ 22 May 2014 18:43)
http://media.heavy.com/media/2012/08/81941941.gif

dem pecs

Knäböj 140 x 2
Marklyft 175 x 1
Bänkpress 92.5 x 1
Militärpress 50 x 5

Tränar på en Atletklubb 2 gånger i veckan nu, ökat rejält under dessa gånger!


Good, good.
Let them gainz flow through you


This post was edited by PlaaD on May 23 2014 02:55am
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
May 23 2014 03:20am
Quote (PlaaD @ May 23 2014 09:54am)
Good, good.
Let them gainz flow through you
http://www.51allout.co.uk/wp-content/uploads/2013/11/Emperor-Palpatine.jpg


Siktar på 190-200 i mark innan jag fyllt 18 :)
Även 100 i bänk och 160 knäböj ^^

Blev erbjuden att köpa roids igår när jag var på k&h lol.. vette fan om han var seriös, såg ut som han aldrig ens besökt ett gym

This post was edited by eWaste on May 23 2014 03:21am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 23 2014 06:24am
Verkligheten>
Member
Posts: 11,555
Joined: Mar 27 2007
Gold: 4,386.00
May 23 2014 06:29am
wut
Member
Posts: 844
Joined: Apr 11 2014
Gold: 0.00
May 23 2014 07:13am
Quote (eWaste @ May 22 2014 07:43pm)
http://media.heavy.com/media/2012/08/81941941.gif

dem pecs

Knäböj 140 x 2
Marklyft 175 x 1
Bänkpress 92.5 x 1
Militärpress 50 x 5

Tränar på en Atletklubb 2 gånger i veckan nu, ökat rejält under dessa gånger!


Ökar du för snabbt så skadar du dig ;)

speciellt axlarna i bänken, kommer få axelinflammation och så blire ba att börja om igen efter 1-2 år
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2014 07:35am
Quote (Trimble @ 23 May 2014 14:13)
Ökar du för snabbt så skadar du dig ;)

speciellt axlarna i bänken, kommer få axelinflammation och så blire ba att börja om igen efter 1-2 år


Annars lär man sig korrekt teknik och värmer upp och tränar rörlighet så kommer det inte va ett problem.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 23 2014 12:18pm
Quote (eWaste @ 23 May 2014 09:20)
Siktar på 190-200 i mark innan jag fyllt 18 :)
Även 100 i bänk och 160 knäböj ^^

Blev erbjuden att köpa roids igår när jag var på k&h lol.. vette fan om han var seriös, såg ut som han aldrig ens besökt ett gym


vart finns arletklubben här uppe? :D

tror du förväxlat det med vattengympan på actic
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
May 23 2014 02:17pm
Quote (Chefen @ May 23 2014 07:18pm)
vart finns arletklubben här uppe?  :D

tror du förväxlat det med vattengympan på actic


ÖAK

Öjebyns atletklubb? Den ligger i LF Arena
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2014 02:56pm
Quote (eWaste @ 23 May 2014 21:17)
ÖAK

Öjebyns atletklubb? Den ligger i LF Arena


Lol en polare träna & tävla för dem fram tills alldeles nyligen :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1703704705706707820Next
Add Reply New Topic New Poll