Quote (Svartermetalisk @ 15 May 2014 11:40)
Huvudanledningen till att jag tränar är all mental energi man får
Ökat självförtroende, ökad koncentrationsförmåga, bättre sömn mm
Dom dagarna jag skipper gymmet och lirar poker istället torskar jag nästan alltid pengar för jag presterar mycket sämre i allt om jag missköter träningen.
Visst är det så, men det gäller att få motivation till att starta med det, och sedan ser du resultatet.
Men det var som Micke sa där uppe, ta för och efterbilder och se skillnaden ger en stor motivation som fan (antar jag, får väl om ett tag xD)
Dock har jag bra mkt mer än att bara röra på mig som jag behöver ändra, sömn / mat är mina största problem!
This post was edited by RistVaLL on May 15 2014 03:51am