Quote (eWaste @ May 14 2014 07:33pm)
Ligger på 1800/dag då jag prövat ligga på högre kalori intag och inte tappat någon vikt på 1 vecka, körde strikt.
Förstår inte hur du kan tappa vikt när då håller så högt kalori intag? Kanske handlar om man han hög eller låg metabolism eller inte :/
Jag kör HIIT 3ggr i veckan bränner bra där, sen kör jag 3 pass helkropp.Om vi utgår från 2 personer som skulle ha ungefär lika mycket muskelmassa. inte överdriven skillnad i längd samt ålder. Då har man cirka 200-300kcal i skillnad mellan individerna, det är hur mycket man rör på sig som vanligast är skillnaden.
This post was edited by ankiie on May 15 2014 01:45am