Quote (R4mses @ 14 May 2014 00:39)
förstår inte hur de kan se sig i spegeln och tänka: aa jag är fet som fan men jag bänkar iallafall 200 kg. feta personer respekterar inte sig själva
Som sagt, bänkar du 200 (ingen jättesiffra egentligen, eller det beror väl på vad som anses vara ''fet'') så har du med största sannolikheten ätit upp dig av den anledningen att du ska klara av att bänka 200.
Det är inte ofta det händer att du är smällfet och sedan bara börjar lyfta tungt.
Kolla typ 105+ i OL, snubbar på 150kg rör sig snabbare än vad du gör.
Strongman samma princip, folk på 150+ kg springer med flera hundra kg i olika grenar.
En stor anledning till att många inom styrkesport får en ''extra'' stor mage är för att deras bålmuskler växer något enormt av att böja/marka 3-400kg.
Quote (Trimble @ 14 May 2014 13:47)
såååå... mindre portioner med andra ord?
Har självfallet tillgång till gym om det är bättre.
Kombination mellan jogg o gym kanske?
Snarare att du äter effektivare/nyttigare mat.
This post was edited by PlaaD on May 14 2014 06:49am