Quote (Simon @ 2 Oct 2015 18:12)
hahah bra fråga! har du råkat aktivera engelskt tbord eller nåt?
hoppsan, hade visst en regeditor sak från tiden när jag spelade hamachi/annan privat server. har spelat mkt sp walkthroughs etc på stationära.
gick in i den och valde swesub då funkade det.
game on... i en halvtimme. varför har jag aldrig tid att spela dator längre :'(