d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub
Prev16970717273158Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 2 2015 04:20am
Någon som har 5% dmg light facet?
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Oct 2 2015 05:13am
Quote (Godis @ 2 Oct 2015 10:20)
Någon som har 5% dmg light facet?


Jag säger det. . Skulle aldrig ha visat cows p3... nu ska alla jävlar ha java gear -_- cred till HeavyHorses såklart.

This post was edited by Disturbedxx on Oct 2 2015 05:13am
Retired Moderator
Posts: 14,295
Joined: Jun 7 2006
Gold: 17,940.36
Trader: Trusted
Oct 2 2015 05:14am
Quote (Disturbedxx @ 2 Oct 2015 13:13)
Jag säger det. . Skulle aldrig ha visat cows p3... nu ska alla jävlar ha java gear -_-


:D

Iso: Java gear
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 2 2015 06:35am
Kör ni alla med sandlåda eller har ni någon annan variant för att fylla?
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Oct 2 2015 06:52am
Quote (Giraff @ 2 Oct 2015 12:35)
Kör ni alla med sandlåda eller har ni någon annan variant för att fylla?


kolla pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 2 2015 10:10am
varför funkar mitt pw från laptopen men inte på stationära? :unsure:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 2 2015 10:12am
Quote (SpAz. @ 2 Oct 2015 18:10)
varför funkar mitt pw från laptopen men inte på stationära? :unsure:


hahah bra fråga! har du råkat aktivera engelskt tbord eller nåt?
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 2 2015 10:22am
Quote (Simon @ 2 Oct 2015 18:12)
hahah bra fråga! har du råkat aktivera engelskt tbord eller nåt?

hoppsan, hade visst en regeditor sak från tiden när jag spelade hamachi/annan privat server. har spelat mkt sp walkthroughs etc på stationära.
gick in i den och valde swesub då funkade det.
game on... i en halvtimme. varför har jag aldrig tid att spela dator längre :'(
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 2 2015 12:56pm
Dia essence någon?

E: Fixat! Gjorde om min mf sorca tull dmg sorca :ph34r:

This post was edited by Godis on Oct 2 2015 01:24pm
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Oct 2 2015 02:33pm
Quote (Godis @ 2 Oct 2015 18:56)
Dia essence någon?

E: Fixat! Gjorde om min mf sorca tull dmg sorca :ph34r:


Har ryp 30 st
Go Back To Svenska Topic List
Prev16970717273158Next
Closed New Topic New Poll