d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev169707172734356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 17 2013 02:53am
Quote (Spetch @ Nov 17 2013 06:10am)
Det är alltid kul att vinna cash på Blackjack eller Vegasautomaterna.
Brukar alltid slå till riktigt hårt då :P

Går in med 200, ut med 300 svin full. Det är en bra kväll ;)


Bara om man har en 7+ med sig, annars är kvällen inte lyckad!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 17 2013 03:27am
popmusiken är en profiterande skitproduktion
popmusiken har fått kapitalets missljud och ton
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 17 2013 03:28am
Quote (c00kie_m0nster @ Nov 16 2013 07:30pm)
ISO video! Hade dött av skratt


be personalen spara en kopia av filmen med säkerhetskamerorna!

Helt nyvaken bästa drömmen inatt men synd när man inser verkligheten inte stämmer med detta..

This post was edited by ankiie on Nov 17 2013 03:28am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Nov 17 2013 03:30am
Quote (ankiie @ 17 Nov 2013 11:28)
be personalen spara en kopia av filmen med säkerhetskamerorna!

Helt nyvaken bästa drömmen inatt men synd när man inser verkligheten inte stämmer med detta..


det suger, så försöker man somna om och börja samma dröm igen. nope not gonna happen! :(
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Nov 17 2013 03:35am
Quote (Simon @ Nov 17 2013 09:30am)
det suger, så försöker man somna om och börja samma dröm igen. nope not gonna happen! :(


helt sant! det går liksom inte att fortsätta där den slutade.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 17 2013 03:50am
Plaad är med i mina drömmar. Är jag bög?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 17 2013 03:56am
Quote (c00kie_m0nster @ Nov 17 2013 11:50am)
Plaad är med i mina drömmar. Är jag bög?


Troligtvis!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 17 2013 03:59am
Quote (umade @ 17 Nov 2013 11:56)
Troligtvis!


hård att berätta för frugan... Särskilt idag då vi har varit ihop i 13 år...
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 17 2013 04:05am
Quote (c00kie_m0nster @ 17 Nov 2013 10:59)
hård att berätta för frugan... Särskilt idag då vi har varit ihop i 13 år...


harr du tur kanske hon berättar samma sak :rolleyes:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 17 2013 04:08am
Quote (c00kie_m0nster @ Nov 17 2013 11:59am)
hård att berätta för frugan... Särskilt idag då vi har varit ihop i 13 år...


haha men, snutte då!
Du borde väl lärt dig att varje gång man drömmer om någon annan än sin partner så berättar man om drömmer, och drar en liten vit lögn, det vill säga att drömmen handlade om partnern! :D
Works every time.
Go Back To Svenska Topic List
Prev169707172734356Next
Add Reply New Topic New Poll