Quote (berhemuli @ 2 Apr 2013 20:33)
Du lämnar ut rätt missvisande info.. Igen menar inte o vara dryg men ger en bättre bild av det som händer. :D denna gång då buy in var 16.50 så är du garanterat 26.69 ja men med tanke på buyinnet åker du nu plussar du enbart 10 vilket bör nämnas i samband imo..

jag orkar störa mig på saker jag vet..
Fast buy-in'et skrev vi ju om på förra sidan? skrev bara för att jag var lite chockad över att jag hade nått pengarna utan att tänka på det (visar hur med i matchen jag är just nu).
Quote (berhemuli @ 2 Apr 2013 20:33)
Du lämnar ut rätt missvisande info.. Igen menar inte o vara dryg men ger en bättre bild av det som händer. :D denna gång då buy in var 16.50 så är du garanterat 26.69 ja men med tanke på buyinnet åker du nu plussar du enbart 10 vilket bör nämnas i samband imo..

jag orkar störa mig på saker jag vet..
angående add on grejen, japp lugnt i 20min.. blir löjligt sen bara när blindsen ökar som fan o du sitter top 10, med 20bb's typ. Dock klagar jag inte på val av spel, finns oerhört mycket värde i dom bara man har flytet med sig.. ordentligt.
I min erfarenhet funkar det ganska ok på just 60k på PS, brukar vara ganska sega blinds (efter addon) tills man är vid pengarna iaf, sen är det klart att man måste vinna nån pott^^
är på 56k nu iaf, rullar på ok för tillfället.
This post was edited by Malmy on Apr 2 2013 01:38pm