d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1697071727398Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 591
Joined: Jun 7 2012
Gold: 10,213.00
Warn: 40%
Jun 10 2012 05:30am
Hello everybody in dis thread, I am from sweden, I work as a shovel engineer and mainly fix shovels around stockholm farms.
Hej all my brothers and lets support our guys @ Euro 2012.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2012 05:31am
Stockholm farms

wat?
Banned
Posts: 591
Joined: Jun 7 2012
Gold: 10,213.00
Warn: 40%
Jun 10 2012 05:33am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2012 06:01am
Quote (V93 @ 10 Jun 2012 13:30)
Hello everybody in dis thread, I am from sweden, I work as a shovel engineer and mainly fix shovels around stockholm farms.
Hej all my brothers and lets support our guys @ Euro 2012.


Jes ju seem väry svensk to mig
Banned
Posts: 591
Joined: Jun 7 2012
Gold: 10,213.00
Warn: 40%
Jun 10 2012 06:05am
Quote (PlaaD @ Jun 10 2012 07:01am)
Jes ju seem väry svensk to mig


Var bor du?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2012 02:02pm
Jag hade kryss i ita - spanien ez B)

1 var helt ospelbart för 1.80, hade aldrig tagit det för mindre än 3 gånger pengrna.

Stay mad
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 10 2012 02:04pm
Quote (V93 @ 10 Jun 2012 14:05)
Var bor du?


Kenya obv.

Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 22:02)
Jag hade kryss i ita - spanien ez B)

1 var helt ospelbart för 1.80, hade aldrig tagit det för mindre än 3  gånger pengrna.

Stay mad


Trodde faktiskt på Spanien, de skulle visserligen vunnit om Torres inte var efterbliven...
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 10 2012 02:28pm
ska sluta spela på mina "säkra" kör istället på dom där mer osäkra, dom verkar ju iaf träffa..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 10 2012 02:41pm
Quote (PlaaD @ Jun 10 2012 09:04pm)
Trodde faktiskt på Spanien, de skulle visserligen vunnit om Torres inte var efterbliven...


Spanien är ju svinbra men Spanien och Italien är super-favoriter att gå vidare ur den där gruppen så oavgjort är kanonbra för bägge lagen.

Sen kan man även komma ihåg vad som hände i Spaniens öppningsmatch i VM 2010
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 10 2012 02:48pm
Quote (Svartermetalisk @ 10 Jun 2012 22:41)
Spanien är ju svinbra men Spanien och Italien är super-favoriter att gå vidare ur den där gruppen så oavgjort är kanonbra för bägge lagen.

Sen kan man även komma ihåg vad som hände i Spaniens öppningsmatch i VM 2010


Jaja guld spanien.. Fast tror kroatien tar italiens plats, tippat sen innan..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1697071727398Next
Add Reply New Topic New Poll