d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Dota 2
Prev16970717273621Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 08:39am
Quote (fotosyntEz @ Oct 16 2012 04:39pm)
din fakkin rasist mannen


skype mann1
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 16 2012 10:09am
Behöver ni en femte så finns jag, rätt stark, x17 har mig på skype. Jag = Thuyan
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 17 2012 09:41am
Jug b)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 18 2012 06:48am
Quote (Mikob @ 17 Oct 2012 17:41)
Jug b)


Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 18 2012 07:17am
Quote (Jewhannes @ Oct 18 2012 12:48pm)
http://i.imgur.com/GRkw7.jpg


Hahah ^^
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 18 2012 08:29am
666

Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 18 2012 10:00am
Quote (Marcusd0 @ Oct 18 2012 03:29pm)
666

http://i.imgur.com/n1QJB.png


nice gold/min
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 18 2012 02:06pm
Wouw.
Bröt precis 9lose streak med ~800gpm drow.
Kom till det stadiet där jag var tvungen att fortsätta lira drow tills jag vann.
9loses irad, det är heeelt sjuukt
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 18 2012 03:30pm
Quote (Mikob @ Oct 18 2012 10:06pm)
Wouw.
Bröt precis 9lose streak med ~800gpm drow.
Kom till det stadiet där jag var tvungen att fortsätta lira drow tills jag vann.
9loses irad, det är heeelt sjuukt


Hade också en losingstreak med massa supports
bestämde mig för att spela carry och förlita mig på mig själv hela tiden
körde huskar i typ 10 raka games
8-2
lite mer huskar
14-3

:D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 18 2012 03:52pm
Quote (umade @ Oct 18 2012 10:30pm)
Hade också en losingstreak med massa supports
bestämde mig för att spela carry och förlita mig på mig själv hela tiden
körde huskar i typ 10 raka games
8-2
lite mer huskar
14-3

:D


haha ^^
Naic (:

ae jag vart så jävla lack.
Spelade ingen roll hur stort jag vann min solo lane med drow, hur mycket farm jag fick.
Sen losade de mid + offlane stort, sen helt plötsligt hängde 3-4 på min lane mot mig konstant xD
Det sjukaste var en invoker som förlorar mid 0-4 på <10min......mot necro??
Go Back To Svenska Topic List
Prev16970717273621Next
Add Reply New Topic New Poll