Quote (umade @ Oct 18 2012 10:30pm)
Hade också en losingstreak med massa supports
bestämde mig för att spela carry och förlita mig på mig själv hela tiden
körde huskar i typ 10 raka games
8-2
lite mer huskar
14-3

haha ^^
Naic (:
ae jag vart så jävla lack.
Spelade ingen roll hur stort jag vann min solo lane med drow, hur mycket farm jag fick.
Sen losade de mid + offlane stort, sen helt plötsligt hängde 3-4 på min lane mot mig konstant xD
Det sjukaste var en invoker som förlorar mid 0-4 på <10min......mot
necro??