d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev16970717273329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Mar 23 2010 11:37am
Quote (j4ke @ Mar 23 2010 04:13pm)
HoN e dynga , lira dota

Ännu en rand som kommer och säger åt oss vad vi ska lira, sweet.
NN din åsikt.
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 23 2010 12:36pm
Quote (j4ke @ 23 Mar 2010 17:13)
HoN e dynga , lira dota


du får ha din åsikt men, håll dej i dota tråden för du kan inget om hon
Member
Posts: 48,514
Joined: Mar 17 2006
Gold: 201,168.50
Mar 23 2010 03:36pm
helt jävla otroligt, spelade ett pub med 2 clanpolare och 2 randoms
och jag spelade 1vs9

helt galet jag hade inget lag, alla jobbade emot mej det är helt jävla sjukt fyfan
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Mar 23 2010 03:53pm
Quote (UndeadGad @ 23 Mar 2010 23:36)
helt jävla otroligt, spelade ett pub med 2 clanpolare och 2 randoms
och jag spelade 1vs9

helt galet jag hade inget lag, alla jobbade emot mej det är helt jävla sjukt fyfan


^^

har du lagt av helt med dota eller?

This post was edited by 1000 on Mar 23 2010 03:54pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 23 2010 03:54pm
Quote (1000 @ 23 Mar 2010 22:53)
^^

har du lagt av helt med dota eller?


hej larsen, jag har lagt av helt med dota

This post was edited by pawa on Mar 23 2010 03:55pm
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Mar 23 2010 04:00pm
Quote (pawa @ 23 Mar 2010 23:54)
hej larsen, jag har lagt av helt med dota


du är efterbliven.. Hon?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 23 2010 08:59pm


Näst sista gamet för inatt. Var Ez! Dock nästa game gick åt helvete... "Omg Makta noob why didnt you attack!??!" Inte fan visste jag att man kunde attackera i timestop :P
Member
Posts: 558
Joined: Nov 19 2003
Gold: 150.91
Mar 24 2010 01:05am
Mina fingrar kliar lite när makta postar sina Em Screens :|

Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Mar 24 2010 08:03am
Quote (tempo22 @ 24 Mar 2010 08:05)
Mina fingrar kliar lite när makta postar sina Em Screens :|


Var inte EM :angry: Spelar SD only.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2010 08:26am
Quote (Makta @ 24 Mar 2010 03:59)
http://i659.photobucket.com/albums/uu316/Makta_JSP/wtf.jpg

Näst sista gamet för inatt. Var Ez! Dock nästa game gick åt helvete... "Omg Makta noob why didnt you attack!??!" Inte fan visste jag att man kunde attackera i timestop :P


därför har en electrician med 9-5-15 stats 832,9 xp/min... jo tjena...
€ fina 45.5 apm
och du har 74 creepkills och är level 24? är det icke-em suger det RÖVKUK, vilket det nog också gör i em, vad vet jag ^^

This post was edited by pawa on Mar 24 2010 08:28am
Go Back To Svenska Topic List
Prev16970717273329Next
Add Reply New Topic New Poll