d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Betygsätt Låten Ovan!
Prev16970717273325Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Jul 4 2010 01:45pm
^ 10/10, nästan så jag måste gå och byta kalsonger! :blush:


ge den här en chans även om ni inte gillar rap, den är galet mysig.
Member
Posts: 6,591
Joined: Jun 22 2009
Gold: 7,992.00
Jul 4 2010 02:03pm
9/10 skön låt! :D

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Jul 4 2010 02:04pm
5/10

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 5 2010 03:23am
Skönt beat, bra till fest, men inget jag skulle lyssna på annars. 6/10.
Skön video dock ^_^

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 5 2010 03:50am
5/10 , lite små bra faktiskt :)

Member
Posts: 22
Joined: Jul 5 2010
Gold: 15.00
Jul 5 2010 07:57am
Var inte alltför bra 4/10

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=ETgk56xT4Mk&playnext_from=TL&videos=Chtrd5AXdIw[/YOUTUBE]

This post was edited by Kallgas2 on Jul 5 2010 07:57am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 5 2010 08:13am
Quote (Kallgas2 @ Jul 5 2010 02:57pm)
Var inte alltför bra 4/10

http://www.youtube.com/watch?v=ETgk56xT4Mk


så kommer du med sämsta remix med dåligt ljud , lmk.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 5 2010 08:15am
btw - 0/10

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 5 2010 01:12pm
0/10 inte alls bra... :|

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 5 2010 01:16pm
Quote (Yllegarnet @ Jul 5 2010 08:12pm)
0/10 inte alls bra... :|

http://www.youtube.com/watch?v=Fm_-sW4Vktw


Vet man budskapet så blir dem typ automatiskt bra :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev16970717273325Next
Add Reply New Topic New Poll