Hade jag haft energi hade jag totalsågat er alla. bryr mig inte ens om svensk politik längre iofs...
Men när SD var "nya" o lite radikala var det skojsigt att fnissa lite slött åt alla lantisrassar. Nu börjar det dock på allvar vara en smärre skamfläck. Och att se unga datornördars tendenser för SD är beklagligt indeed.
Men som sagt. orkar inte bemöta er så ska väl inte kasta pajjer på er. hatten av för att ni röstat iaf, typ, eller nåt.
Har också myst med aftonbladets valkompass. Några roliga områden att spana:
*Stockholm öster/Skärgårdskommunerna/Finare villaförorterna. (danderyd, lidingö, m.fl.). Tror danderyd norr gav moderaterna 60~%. då hade dom tappat 10% xD
*Hela stockholm overall (miljöpartiet nästan egen majoritet här o där trololololololololo)
*Göteborg/Öckerö
TOPLELS vem fan kan förklara för mig varför KD snittar runt 50% i dessa valdistrikt? samma som jönköpings-trakten men det är ju "bibelbältet". Hade iofs en bekant som studerade på segelgymnasium i öckerö, hon blev religiös där... Stronk
*Många kommuner småland och söder. Dat rasism.
övriga sverige mer normalt (dvs tja jag röstar på såsialdemåkraterna LoL)
Quote (Svartermetalisk @ 26 May 2014 18:54)
Överraskning att bidragspartiet #1 krossar allt motstånd i ett område med skyhög arbetslöshet
pajasar
Jag kommer joina horden av bidragsutsugande svartjobbare i höst när sossarna bildar regering
can't beat em' join em.
xD
This post was edited by SpAz. on May 26 2014 11:20am