Deras ny gpu/cpu kommer väl inte i år? Q2 2014 är väl spekulerat?
Har du pengar till 256 så kör till, handlar mest om du bara vill ha OS och lite småsaker eller vill ha lite större spel på den.
7950 samt 7970 är störda när de gäller oc, sjukt kul.
Tvivlar jäääävligt starkt att du har mig på skype xD Finns nog ingen här på swesub som har min skype

Absolut ingen fara ^^ Tycker sånt här är kul

Gör ny topic/pma mig innan du ska köpa allt så kan vi kika på det.