d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kolla En Till "hjälp Mig Bygga En Dator Tråd"
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 02:50pm
Quote (CraZeeY @ 8 Apr 2013 22:07)
Deras ny gpu/cpu kommer väl inte i år? Q2 2014 är väl spekulerat?



Har du pengar till 256 så kör till, handlar mest om du bara vill ha OS och lite småsaker eller vill ha lite större spel på den.



7950 samt 7970 är störda när de gäller oc, sjukt kul.




Tvivlar jäääävligt starkt att du har mig på skype xD Finns nog ingen här på swesub som har min skype B) Absolut ingen fara ^^ Tycker sånt här är kul :p Gör ny topic/pma mig innan du ska köpa allt så kan vi kika på det.


lira inte vi LoL back in the days?
visst, bara slänga iväg PM
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 8 2013 03:12pm
Fanns 680gtx vs 3k i förra veckan (billigare än en hel del 670)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2013 03:59pm
ssd disk är ett måste
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Apr 8 2013 04:22pm
Sitter och funderar på gtx 660.

geforce<radeon?

;o
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Apr 8 2013 10:04pm
Quote (Marcusd0 @ Apr 8 2013 11:22pm)
Sitter och funderar på gtx 660.

geforce<radeon?

;o


Nope, inte om man har en tight budget.
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Apr 8 2013 10:11pm
om du ska ha 660 se för fan till att ta 660ti
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 8 2013 11:40pm
Quote (Disturbedxx @ 8 Apr 2013 21:36)
Intensio* vilka spel spelar du med dina 3x 7970?? Just out of curiosity xD


blir inte så mycket spelande faktiskt :) glor på jsp , lirar lite d3

ilband blire nån timme på planetside2/bf3
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 9 2013 01:01am
Quote (Intenso8 @ 9 Apr 2013 05:40)
blir inte så mycket spelande faktiskt :) glor på jsp , lirar lite d3

ilband blire nån timme på planetside2/bf3


Lol ok. Varför sån sjuk overkill med prestanda?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 9 2013 03:24am
Quote (Disturbedxx @ 9 Apr 2013 08:01)
Lol ok. Varför sån sjuk overkill med prestanda?


Hade först dubbla 7970 med ett 1200w agg så köpte jag det tredje kortet bara för att :)
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Apr 9 2013 03:28am
Quote (c00kie_m0nster @ 9 Apr 2013 05:11)
om du ska ha 660 se för fan till att ta 660ti


Detta
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891012Next
Add Reply New Topic New Poll