Quote (ChingeR @ 4 Jan 2013 04:12)
Och när vi spawnar i åbo så står dina grabbar o väntar på att länsa oss ifrån fgs...
då båten stannar bara 1h i åbo hinner man inte ens av

men ja dom kan komma in på båten och snacka finlandssvenska med er! Helsingfors däremot, då hinner ni bli rånade av mina finska zigenare i hamn!