Quote (R4mses @ Nov 28 2012 10:11pm)
nu förstår jag inte riktigt :S
Vad i Herrens heliga namn påstod du om mig, pojkspoling? Du skall veta att jag är den främste av Karoliner. Jag har varit inblandad i ett flertal hemliga räder mot Ryssen, och jag har över 300 bekräftade böner om dagen. Jag är utbildad i älgkrigsföring och jag är den främste prickskytten i hela Svea Rike. Du är inget för mig men bara ännu ett mål. Jag kommer att se dig i vitögat och avfyra mina kulor rakt mot dig, sanna mina ord. Tror du att du kan komma undan med att häda så över Internet? Tänk igen, din horunge. I denna stund kontaktar Karl XII sitt hemliga nätverk av spioner över hela världen och din själ spåras just nu så att du bör förbereda sig för stormen, din mask. Stormen som utplånar den patetiska lilla sak du kallar ditt liv. Dig väntar döden, otrogne. Gud finns var som helst, när som helst, och jag be på över 700 olika sätt, och det är bara med mina bara händer. Jag är inte bara otrolig med eldvapen, utan har även tillgång till reglementets värja, och den kommer att användas till fullo på din vedervärdiga baksida hela vägen runt världsaltet.. Om du bara kunde ha vetat vilken arisk vedergällning din lilla instickning hade tjänat dig hade du kanske hållit din tunga. Men du kunde inte, det gjorde du inte, och nu du betalar priset, du din usling. Gud kommer skita raseri över dig och du kommer att drunkna i den. Gott mit uns, pojk.