d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swesub Julkalender 2012
Prev167891019Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 21 2012 12:38pm
Donate
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 21 2012 12:38pm
ni kan ge mig en donation med önskan om nummer

eller

This post was edited by Ekaan on Nov 21 2012 12:39pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 21 2012 12:39pm
no donation for ekan
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 21 2012 12:39pm
ah shit, in med Umade
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 21 2012 12:40pm
Quote (Ekaan @ 21 Nov 2012 19:35)
ah tänkte ta bort orre också
xpd är legend så han stannar
vem vet han kanske dyker upp?!


makta vilket nummer vill du ha min vän


Någon gång måste man gå vidare med livet :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 21 2012 12:40pm
Quote (Ekaan @ Nov 21 2012 08:38pm)
ni kan ge mig en donation med önskan om nummer

eller


FT på lucia :lol:
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 21 2012 12:45pm
Quote (Spetch @ 21 Nov 2012 19:40)
FT på lucia :lol:


vet inte om det går o prissätta det liksom
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 21 2012 01:08pm
snurra runt numren imo.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 21 2012 01:10pm
Quote (Ekaan @ 21 Nov 2012 19:45)
vet inte om det går o prissätta det liksom


Men har är ju den kvinnligaste personen på Swesub? Efter LS ofc.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 21 2012 01:14pm
Varför skulle man ge FG för att få ett speciellt nummer? Ingen större betydelse

Att ge FG för att ingen ska gå med (som spetch sa), det är bara humoristiskt.

Big diff. :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891019Next
Add Reply New Topic New Poll