d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 10000 Forumguld Till Den Som Outar Rekkord
Prev167891014Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 06:16am
Quote (PhearCIII @ Nov 17 2012 01:59pm)
Kontaktade Umeå-polisen dig nåt mer, eller blev de nån rättegång/dagsböter eller nåt skoj? :)


Tror inte han kommer svara dig på det, dock så kommer ju hon och hennes kompisar aldrig någonsin tala med han igen :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 17 2012 06:18am
Quote (Teposen @ 17 Nov 2012 14:03)
L_S har copyright på den där.

Bara vissa som får använda den frasen och du är inte en av dem.


vadå L_S copyright :S
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 17 2012 06:19am
Quote (Spetch @ Nov 17 2012 01:16pm)
Tror inte han kommer svara dig på det, dock så kommer ju hon och hennes kompisar aldrig någonsin tala med han igen :)


Tror nog han flyttade därifrån.. :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 06:24am
Quote (PhearCIII @ Nov 17 2012 02:19pm)
Tror nog han flyttade därifrån.. :P



Ja, vem hade orkat leva med sån skam i kroppen :D
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 06:29am
Quote (PhearCIII @ Nov 17 2012 12:59pm)
Kontaktade Umeå-polisen dig nåt mer, eller blev de nån rättegång/dagsböter eller nåt skoj? :)


Wat
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 06:30am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:29pm)
Wat


Mm... Jobbigt nu?
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 06:33am
Quote (Spetch @ Nov 17 2012 01:30pm)
Mm... Jobbigt nu?


Mitt "wat" syftade på att jag inte fattar vad han menade
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 17 2012 06:33am
Quote (ReKKord @ Nov 17 2012 02:33pm)
Mitt "wat" syftade på att jag inte fattar vad han menade


"Okej" :)
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 17 2012 06:35am
Quote (Spetch @ Nov 17 2012 01:33pm)
"Okej" :)


:bonk:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 17 2012 06:35am
Quote (snoramej @ Nov 17 2012 01:18pm)
vadå L_S copyright :S


Bara han som får använda det.

+ dom andra som har rättigheterna.
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891014Next
Closed New Topic New Poll