Quote (Fil @ 10 Oct 2012 17:29)
Wat, han är en riktig kung även om han inte har någon makt eller ens rätt att uttrycka sin egen åsikt.
Precis detta jag menar, men om nån annan hade sagt det från början hade snoramej inte sagt emot, men nu gör han det för att jag sa det.
Quote (dej @ 10 Oct 2012 17:39)
hsh l0l
vi borde uppfinna våra egna förkortnigar
lsssmcs
litttle_sister suger snorrar med chokladsås
'
:-)
hsh är ju seriöst en bra förkortning, borde börja användas så som iaf, iofs, osv, och liknande.
EDIT: Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, ska jag rösta på en flamer eller den jag tycker är mest "kunglig" ur mitt perspektiv?
This post was edited by Litttle_Brother on Oct 10 2012 03:48pm