d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kung Af Swesub > Val 2012
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 03:47pm
Quote (Fil @ 10 Oct 2012 17:29)
Wat, han är en riktig kung även om han inte har någon makt eller ens rätt att uttrycka sin egen åsikt.


Precis detta jag menar, men om nån annan hade sagt det från början hade snoramej inte sagt emot, men nu gör han det för att jag sa det.


Quote (dej @ 10 Oct 2012 17:39)
hsh l0l

vi borde uppfinna våra egna förkortnigar

lsssmcs

litttle_sister suger snorrar med chokladsås
'
:-)


hsh är ju seriöst en bra förkortning, borde börja användas så som iaf, iofs, osv, och liknande.






EDIT: Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, ska jag rösta på en flamer eller den jag tycker är mest "kunglig" ur mitt perspektiv?

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 10 2012 03:48pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 10 2012 04:47pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 10 2012 10:47pm)
Precis detta jag menar, men om nån annan hade sagt det från början hade snoramej inte sagt emot, men nu gör han det för att jag sa det.




hsh är ju seriöst en bra förkortning, borde börja användas så som iaf, iofs, osv, och liknande.






EDIT: Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, ska jag rösta på en flamer eller den jag tycker är mest "kunglig" ur mitt perspektiv?


Kompis, det är en random poll på ett random forum.
Det spelar ingen roll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 11 2012 07:48am
Quote (Mikob @ 11 Oct 2012 00:47)
Kompis, det är en random poll på ett random forum.
Det spelar ingen roll


det är litttle_sister du snackar om... inget är random för han.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 11 2012 08:24am
Quote (Mikob @ 11 Oct 2012 00:47)
Kompis, det är en random poll på ett random forum.
Det spelar ingen roll


Nä men jag vill ju ta det seriööööööööst.


Quote (Intenso8 @ 11 Oct 2012 15:48)
det är litttle_sister du snackar om... inget är random för han.


Eller är det tvärtom, allt är random? :)
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 11 2012 08:33am
Quote (Litttle_Brother @ 10 Oct 2012 22:47)
Precis detta jag menar, men om nån annan hade sagt det från början hade snoramej inte sagt emot, men nu gör han det för att jag sa det.




hsh är ju seriöst en bra förkortning, borde börja användas så som iaf, iofs, osv, och liknande.






EDIT: Vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, ska jag rösta på en flamer eller den jag tycker är mest "kunglig" ur mitt perspektiv?


gör vad fan du vill, ingen bryr sig ändå
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 11 2012 08:35am
Quote (Intenso8 @ 11 Oct 2012 15:48)
det är litttle_sister du snackar om... inget är random för han.


Detta, för litttle_sister handlar allt i swesub om liv eller död
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 11 2012 08:39am
Quote (AsDrake @ 11 Oct 2012 16:33)
gör vad fan du vill, ingen bryr sig ändå


precis, för här på internet är alla hårda, tuffa och coola. YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!



Quote (SCXiao @ 11 Oct 2012 16:35)
Detta, för litttle_sister handlar allt i swesub om liv eller död


"Din mamma handlar om liv elelr död, höhöhöhöhöhöhö".
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 11 2012 08:59am
Fan va seriöst 50% ska ta det.

Gör jag en topic om bomulls kallingar så kommer det bli krig där också :lol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 11 2012 11:10am
Quote (Spetch @ 11 Oct 2012 16:59)
Fan va seriöst 50% ska ta det.

Gör jag en topic om bomulls kallingar så kommer det bli krig där också :lol:


Tyst med dig, vi för en seriös diskussion här.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 11 2012 01:20pm
Makata 11.32% (6 Votes)

:angry:

Das dictator >
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891015Next
Add Reply New Topic New Poll