d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev167891036Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 12 2012 03:43am
Quote (Tixon @ Sep 12 2012 07:17am)
kanske åker dit, men inte riktigt för att sitta och spela massa, vill se på alla events etc ;p


jag har funderat på samma sak, dock har jag typ 1 irl polare som spelar något annat än fifa.
åka dit själv är inte jätte lockande :/

This post was edited by Charlieone on Sep 12 2012 03:43am
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 12 2012 04:48am
kan hända om man får med sig nå polare så att säga :)

lär påpeka att ölandet lät mest värt.

edit: Men som chefen sade, man vill duscha osv, pallar inte med massa dryga p12or osv.

mycket sånt?

This post was edited by Pissboss3 on Sep 12 2012 04:50am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 12 2012 01:33pm
Quote (Pissboss3 @ 12 Sep 2012 10:48)
kan hända om man får med sig nå polare så att säga :)

lär påpeka att ölandet lät mest värt.

edit: Men som chefen sade, man vill duscha osv, pallar inte med massa dryga p12or osv.

mycket sånt?


Som sagt finns dusch men kanske inte så trevlig, var aldrig och kollade. Annars finns ju som sagt badet att gå till för dusch/bad/bastu

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 12 2012 01:39pm
Får man ta med sig alkohol på dessa Dreamhack?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 12 2012 02:09pm
Quote (eviilution @ 12 Sep 2012 11:33)
Som sagt finns dusch men kanske inte så trevlig, var aldrig och kollade. Annars finns ju som sagt badet att gå till för dusch/bad/bastu


aa de e ju smart, man kan ju dra dit och duscha, betalar fan för att slippa duscha på svettdh :)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 12 2012 05:34pm
Quote (Spetch @ 1 Sep 2012 13:11)
Så ni ska ha SAMHALL-tryck på baksidan av era tröjor? :rofl:


här bröt jag ihop!

Quote (Pissboss3 @ 12 Sep 2012 10:48)
kan hända om man får med sig nå polare så att säga :)

lär påpeka att ölandet lät mest värt.

edit: Men som chefen sade, man vill duscha osv, pallar inte med massa dryga p12or osv.

mycket sånt?


jag ska hyra hotell 1-2 dagar dvs att man har den på dagen också, sen klämmer vi väl ihop oss där
Quote (Kerzhakov @ 12 Sep 2012 19:39)
Får man ta med sig alkohol på dessa Dreamhack?



jag kommer ta med mig varor ifrån tyskland iallafall :) nån platta och lite ful jäger

Quote (Pissboss3 @ 12 Sep 2012 20:09)
aa de e ju smart, man kan ju dra dit och duscha, betalar fan för att slippa duscha på svettdh :)



vad är snittet på ett skitrum? 800 kroner? + 150 för en extra person? inga pengar direkt..

This post was edited by Chefen on Sep 12 2012 05:35pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 12 2012 05:39pm
kom just på ett nytt problem :| kaffe? hur fan löser man sånt?

jag måste ha mitt kaffe!
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 13 2012 11:18am
Quote (Chefen @ 12 Sep 2012 23:39)
kom just på ett nytt problem :| kaffe? hur fan löser man sånt?

jag måste ha mitt kaffe!


finns att köpa i ett "cafe" där.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 13 2012 11:59am
Quote (Chefen @ 12 Sep 2012 15:39)
kom just på ett nytt problem :| kaffe? hur fan löser man sånt?

jag måste ha mitt kaffe!


Quote (eviilution @ 13 Sep 2012 09:18)
finns att köpa i ett "cafe" där.


Blir inte samma sak.

Man måste brygga sitt egna kaffe och så ska man gärna vara morgontrött och spatsera i sin morgonsrock :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 13 2012 12:01pm
Quote (Chefen @ 13 Sep 2012 01:39)
kom just på ett nytt problem :| kaffe? hur fan löser man sånt?

jag måste ha mitt kaffe!


Ta med en kaffebryggare och ett grenuttag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891036Next
Add Reply New Topic New Poll