Quote (Clixton @ 16 Jun 2012 01:57)
Denna ras skall ej får beträda detta land:
Raser som snackar skit om andra raser, och som s k skräddarsyr sin åsikt om att det är en minoritet som är snälla...
"Alla-som-är-snälla-mot-mig-skall-få-stanna" och tror att de utgör någonting vettigt med att gestikulera vilken art som är bättre.
Jag är ganska säker på att det finns väldigt, väldigt, väldigt många invandrare som tycker gott om det land de lever i.
Alla skall vara välkomna till detta land, men då tycker jag att man skall utgöra någonting vettigt och inte sitta och uttrycka sina åsikter som du gör och tro att du får någonting vettigt utav det du skriver.
Känner många syrier som jobbar och gör allt för att detta land skall cirkulera i den politiska ekonomin. Jovisst, de är inte särskilt nyinvandrande här i landet men visst fan anpassar de sig till den svenska kulturen. De sjunger minst lika högt och bra som du gör till nationalsången, de gråter och skriker för sitt bosättande land i fotboll mot England, de kan stava till "tycker" oavsett om de är fulla eller är mitt under ett sex-akt - allt mycket bättre än vad du gör framför din ruttna plåt.
Kort och gott, de gör säkerligen mycket mer nytta än vad du någonsin skulle kunna tillföra framför den här värdelösa tråden.
Tölp.
Men jovisst, de som inte utgör någonting vettigt för landet kan väl lika gärna åka hem.
Men sen vet jag inte vart du skall då du påstår dig själv vara svensk.
Jag bryr mig inte om du härstammar från Grönland, eller Sydpolen, såvida du själv anser dig vara svensk och är stolt för ditt land, gör allt för att landet skall grönska så finns det absolut ingen anledning att kasta hem dig. Detta gäller alla "arter"
Härligt o se lite patriotism men kalla mig osvensk, jag viger knappast mitt liv eller gör mina val till att få det här landet att grönska. Jag är villig att betala min skära del till samhället, utbildningar, sjukvård, rättsystem och annat krims krams. Finns dock en miljon saker jag inte finner mig i att betala för, men vad ska man göra? jag är inget fan av blåvit batong-sodomi
Jag anser mig vara svensk, men stolt? Tveksamt. Svenskar får mig att bli lite smått illamående ibland. I synnerhet efter Fotbolls-EM (CAN I GET AN AMEN?)
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 08:22)
Jag kan inte tro på att du är född 82 du är ungefär lika smart som din average 15åring, snälla snälla håll käften
inget personligt men dina post får mig att toppa tron på mänskligheten
Sluta nu svarter
det syns tydligt att han vet vad han talar om
jag menar nånstans mellan alla osammanhängande åsikter och påhittade fakta är jag säker på att han har en vettig poäng undangömd nånstans...
eller?
This post was edited by BraSma on Jun 19 2012 11:27pm