d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vem Ska Vinna En Orb Of Rainbow?
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 2 2012 04:30pm
Grattis till vinnarna!:D


Quote (Litttle_Brother @ 30 May 2012 22:22)
snigelfis.


Troll

This post was edited by snigelfis on Jun 2 2012 04:30pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jun 2 2012 04:32pm
Quote (snigelfis @ Jun 2 2012 11:30pm)
Grattis till vinnarna!:D




Troll


Kolla PM och fundera på det, betalar bra :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 2 2012 04:40pm
http://i.imgur.com/WxMDz.png

spenderade fett med tid på den. hehe.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 2 2012 04:53pm
yay! Tackar! Ska klura ut hur man fixar rätta färger etc när jag kommer hem om ca en timme! Så oroa dig inte, fixar det sen.. :p
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 2 2012 04:54pm
Quote (Nickeee @ 3 Jun 2012 00:40)
http://i.imgur.com/WxMDz.png

spenderade fett med tid  på den. hehe.


Haha snällt, tror dock jag behåller min nuvarande.. Sparar dock för eventuell senare bruk xD
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 2 2012 05:02pm
Quote (berhemuli @ Jun 2 2012 11:53pm)
yay! Tackar! Ska klura ut hur man fixar rätta färger etc när jag kommer hem om ca en timme! Så oroa dig inte, fixar det sen.. :p


Du kan ändra färg gratis hur du vill ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 2 2012 05:05pm
Quote (Orvar @ 3 Jun 2012 01:02)
Du kan ändra färg gratis hur du vill ;)


Ah jo men klura ut vilken färg blir snyggt eller kombination sådär lite yalla !
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 2 2012 05:09pm
Quote (berhemuli @ Jun 3 2012 12:05am)
Ah jo men klura ut vilken färg blir snyggt eller kombination sådär lite yalla !


Grön är fett underskattad :)

ffffff 00ff00

den passar riktigt bra med gråa stjärnor
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 2 2012 05:14pm
Quote (Orvar @ 3 Jun 2012 01:09)
Grön är fett underskattad :)

ffffff 00ff00

den passar riktigt bra med gråa stjärnor


Okej :p ska testa sen :o
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 2 2012 06:03pm
Quote (berhemuli @ 3 Jun 2012 01:14)
Okej :p ska testa sen :o


varför ser den helt olika ut här o i profilen.. aja ska klura på det mer imorrn.. tack iaf alla som röstade.. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev16789Next
Add Reply New Topic New Poll