d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Har Avslöjat En Bluff
Prev167891021Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 23 2012 01:42pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 21:41)
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P


Bilder eller inte hände
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2012 01:42pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 21:41)
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P


Wait wat? Skicka han en video till dig eller vad händer?
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 01:43pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 19:41)
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P




tack.....har tom skrivit i ett inlägg att det inte är min bil på bilden;)


This post was edited by kung_kanta on May 23 2012 01:43pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 23 2012 01:44pm
Quote (Fil @ May 23 2012 08:41pm)
Kung_Kanta skickade pm till mig och bad mig välja en låt han skulle spela i bilen när han körde i en hastighet jag valde.

Han spelade kelis - milkshake i bilen i 105 km/h, precis som jag bad honom om.

Han har tillgång till bilen ifråga, men bilderna han använt är stulna :P


Framgår det klart och tydligt vilken bil det är då? :p
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 23 2012 01:44pm
nu går jag och kollar på film ..läser mer i orr...tack o gonatt alla!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 23 2012 01:44pm
Quote (PhearCIII @ 23 May 2012 21:44)
Framgår det klart och tydligt vilken bil det är då? :p


Han fota insidan utifrån, fast fortfarande inifrån
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 23 2012 01:46pm
Quote (SCXiao @ 23 May 2012 21:42)
Bilder eller inte hände


Det är upp till kung_kanta om han vill publicera filmen

Quote (PlaaD @ 23 May 2012 21:42)
Wait wat? Skicka han en video till dig eller vad händer?


Japp, han skickade två videos

Quote (PhearCIII @ 23 May 2012 21:44)
Framgår det klart och tydligt vilken bil det är då? :p


Det framgår klart och tydligt, han filmar baksidan av bilen (med något hängt för regplåten)

Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
May 23 2012 01:47pm
Börjar bli mer och mer -känsla ju längre jag läser här. Lugna och fina nu, gubbs.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 23 2012 01:48pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 21:46)
Det är upp till kung_kanta om han vill publicera filmen



Japp, han skickade två videos



Det framgår klart och tydligt, han filmar baksidan av bilen (med något hängt för regplåten)


Scammer
Member
Posts: 20,286
Joined: Mar 2 2003
Gold: 47,282.25
May 23 2012 01:48pm
Quote (Fil @ 23 May 2012 16:54)
Nej, complicated är ett retard som flejmar och håller på. Dock har han påstått att kung_kanta var en mytoman, vilket han har rätt i.



Att du fortsätter och snackar skit om mig trots att allt är nerlagt bevisar ju tydligt att jag hade rätt om dig trots att allt mitt spam inte alltid varit så trevligt.

Med tanke på att jag fått 10% warn pga du kontaktat mods är det väl min tur att göra det nu, trots det är emot mina principer.
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891021Next
Closed New Topic New Poll