Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 14:55)
Ingen som skrivit här har visat någon större mognad iaf, bara en massa kids som tycker det är roligt att haka på tåget. Swesub har aldrig varit trevlig, ifall inte när det gäller trading och attityd... men det är möjligt att ni som slickar honom i röven tycker han är ball ... Jag är dock inte imponerad. Dryga scammers och unperm sellers tilltalar inte mig... varför tror du alla dårar byter namn hela tiden här på jsp? Ja för att sudda bort sina dåliga rykten såklart...
För övrigt behöver inte du ge mig några morallektioner i uppförande för du är inte mer mogen eller klokare än någon annan. För mig är allting en lek, ni är små råttor framför en datorskärm... absolut ingenting annat.... Tror du verkligen att jag som 35 åring sitter och mår dåligt och tar saker personligt? Du var ju en intelligent 18 åring enligt dig själv så svara på det om du kan???
Oj vilken surprise att du inte får ett trevligt mottagande med din fantastiska personlighet...
Skulle absolut inte bli förvånad om det va samma situation för dig irl, därför du beter dig som bitterfitta nr.1
E:
Quote (CoMpLiCaTeD @ 21 May 2012 15:13)
Det kommer snart mer, finns så många kids här med ADHD som inte kan hålla käften. Dem är så hyperaktiva i hjärnan att fragman sprutar ur munnen på dem...
Vänta bara, snart kommer PlaaD och käftar...han har dubbeldamp..
Shit spåman o grejer nu med
This post was edited by PlaaD on May 21 2012 07:21am