Quote (f10eq @ 31 May 2012 22:47)
tja, löpandet går bra, klarade milen under 50 första gången i måndags, körde idag igen fast med lite spontana spurter/intervaller.
sockerfri sedan senast vi pratade om det ~16 maj, det mest sockerinnehållande jag fått i mig är typ ketchup, juice och sånt.
kul och höra! funkade det bra med frukterna/mandlar osv?