d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Träning! > Tipps/råd/fakta/schema
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 25 2012 01:54pm
det tar sig!

Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
May 31 2012 04:47pm
tja, löpandet går bra, klarade milen under 50 första gången i måndags, körde idag igen fast med lite spontana spurter/intervaller.
sockerfri sedan senast vi pratade om det ~16 maj, det mest sockerinnehållande jag fått i mig är typ ketchup, juice och sånt.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 31 2012 11:19pm
Quote (f10eq @ 31 May 2012 22:47)
tja, löpandet går bra, klarade milen under 50 första gången i måndags, körde idag igen fast med lite spontana spurter/intervaller.
sockerfri sedan senast vi pratade om det ~16 maj, det mest sockerinnehållande jag fått i mig är typ ketchup, juice och sånt.



kul och höra! funkade det bra med frukterna/mandlar osv?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll