d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Destructions End - S10 ~
Prev167891021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Apr 24 2012 10:35am
Quote (PhearCIII @ 24 Apr 2012 16:14)
TEAM SWEDEN SIGNATURRRRRRR


Grymt ful om man har svart bakgrund på jsp :P


Quote (umade @ 24 Apr 2012 18:30)
???????????????????????????????????????????????????????????????


Håller med dig :S

Quote (PhearCIII @ 24 Apr 2012 18:25)
Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Sumnecro(?)
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala


Fixed
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 24 2012 10:37am
Quote (SCXiao @ Apr 24 2012 05:35pm)
Grymt ful om man har svart bakgrund på jsp :P




Håller med dig :S



Fixed


Men kör man på klassiska JSP så ser den fin ut :)

Och tack, glömt rätt till det!


Jag; Sorc
Jens; Pala
Zebbe; Summon Necro
Rob; Druid
Filip; Assa
Micke; Ama
Jewhannes; Barb (?)
?; Nec/Pala
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 24 2012 10:56am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 24 2012 12:00pm
Happy timez

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 24 2012 12:08pm
Quote (PhearCIII @ 24 Apr 2012 19:00)
Happy timez

http://i43.tinypic.com/35ktxcj.jpg


Åh! MyBoobs tiden <3
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 24 2012 12:36pm
Quote (Yllegarnet @ 24 Apr 2012 20:08)
Åh! MyBoobs  tiden <3



B)
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 24 2012 12:38pm
Quote (Jewhannes @ 24 Apr 2012 19:36)
http://piclair.com/data/0bqbw.jpg
B)


och sen rollade jag en 20 20 10 anni
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 24 2012 12:39pm
Quote (Yllegarnet @ 24 Apr 2012 20:38)
och sen rollade jag en 20 20 10 anni


justja, rollade du inte 15 15 775 enigma också? :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Apr 24 2012 12:43pm
Quote (Jewhannes @ 24 Apr 2012 19:39)
justja, rollade du inte 15 15 775 enigma också? :D


jopp :P

e: en 15ed 775 mp förresten :P

e2: så anklagade ju gingern mikob mig för att importera ! HAHAHA

This post was edited by Yllegarnet on Apr 24 2012 12:44pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 24 2012 01:05pm
Quote (Jewhannes @ 24 Apr 2012 20:36)
http://piclair.com/data/0bqbw.jpg
B)


Pwned.
Överväger nästan om man ska spela reset ''seriöst'' för första gången sedan typ S4(?).
Tänker dock inte spela med er då jag får aids av att sitta vid en dator så länge som det krävs för att få va med i ert team :lol:

This post was edited by PlaaD on Apr 24 2012 01:05pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891021Next
Add Reply New Topic New Poll