☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ 2v2 Hon Turnering ~ > Signa Upp Medans Du Kan
Prev
1
6
7
8
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1936
Replies: 77
Track Topic
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#71
Apr 23 2012 11:05am
Quote (Orvar @ 23 Apr 2012 15:29)
ah, glömde :/
kan ni idag?
ao, ikväll
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#72
Apr 23 2012 11:56pm
Quote (Spetch @ Apr 23 2012 05:27pm)
Zpetch + dooh's team ska spela i veckan så vi blir av med skiten
yes, kan dock inte ikv eller imorrn.. vilken dag passar bäst för er?
Warriv
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold
:
815.00
#73
Apr 24 2012 03:12am
Quote (Warriv @ Apr 21 2012 06:58pm)
ORVAR, WE PRAY SUNDAY NIGHT KKK???????? JUST PM ME OR APWA DNW E PRAY DIS GAME EASY GOGOGOGO
^ wth?
Blev jag d2jsp:raped? O_o
i smell pawa
nejnej
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold
:
4.25
#74
Apr 24 2012 03:45am
Quote (Marcusd0 @ Apr 2 2012 04:26pm)
LoL > HoN
kör 1v2 mot er eZ.
dota>lol>barbie>wow>hon
1v5 ez
x17
Member
Posts: 35,864
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#75
Apr 24 2012 04:47am
Quote (nejnej @ Apr 24 2012 09:45am)
dota>lol>barbie>wow>hon
1v5 ez
Fel.. Dota2 > HoN > CS > Runka utan att komma > WoW > LoL
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#76
Apr 24 2012 07:04am
Quote (Warriv @ 24 Apr 2012 10:12)
^ wth?
Blev jag d2jsp:raped? O_o
i smell pawa
;>
Orvar, ska vi köra ikv? bör väl gå ganska kvickt, ska scrimma 19:30, men efter eller innan det kan jag gibba
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#77
Apr 24 2012 07:07am
Quote (pawa @ Apr 24 2012 02:04pm)
;>
Orvar, ska vi köra ikv? bör väl gå ganska kvickt, ska scrimma 19:30, men efter eller innan det kan jag gibba
sure np
får höra med min polare när vi kan lira
slutar dock skolan 17.30 idag ^^
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#78
Apr 24 2012 12:56pm
Quote (d0oh @ Apr 24 2012 07:56am)
yes, kan dock inte ikv eller imorrn.. vilken dag passar bäst för er?
Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag.
This post was edited by Spetch on Apr 24 2012 12:56pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
6
7
8
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact