Quote (kr3wie @ 6 Apr 2012 00:27)
För viktuppgång, ja?
Fö, grymt bra. Ångrar sig ganska brutalt att man började röka, känner dock inte motivation nog att sluta, röker ca ett paket/dag. Den dagen jag får barn, eller blir tillsammans med en kvinna som jag älskar, och som absolut inte gillar rökandet kommer jag förmodligen dock sluta.
Tänkte bara att jag kan fortsötta skjuta på det eller bryta idag (i lördags dvs) o så gjorde jag det!
