Quote (PlaaD @ 28 Mar 2012 23:26)
Exakt!
Det värsta va för drygt 1 månad sedan då det va massa bilar+1lastbil i den stora rondellen varpå ytterligare en lastbil kör in felaktigt, han genar genom rondellen så det blir totalstopp, tar 15+min för att lastbilarna måste backa och ha sig för att lösa upp stoppet de orsakat.
Jävligt härligt en eftermiddag vid 17 hugget...
Hahaha.. så jävla guld :>
Hatar att folk alltid stannar mitt i gröten osv bara för dom inte fattar vem som har företräde och inte, vissa fattar ju inte ens att det är rondeller

hur svårt kan det vara att se?