d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kony 2012
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 20 2012 11:14am
Quote (Litttle_Brother @ 20 Mar 2012 18:45)
Ibland, men det är inte direkt en första-sidan-grej inte. Speciellt inte här i Sverige när snubben bor i USA....


Iallafall på nättidningar så stod det på första sidan, på aftonbladet/expressen/dn då när det hände. Mer tidningar läser jag inte på nätet..
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Mar 20 2012 11:23pm
Quote (Litttle_Brother @ 20 Mar 2012 17:45)
Ibland, men det är inte direkt en första-sidan-grej inte. Speciellt inte här i Sverige när snubben bor i USA....


Kolla på första sidan =/= läsa tidningar
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 21 2012 05:02pm
Quote (berhemuli @ 20 Mar 2012 18:14)
Iallafall på nättidningar så stod det på första sidan, på aftonbladet/expressen/dn då när det hände. Mer tidningar läser jag inte på nätet..


Jasså? Missat totalt isf, inte ens sett nåt om Kony 2012 grejset alls i tidningarna tbh.


Quote (SCXiao @ 21 Mar 2012 06:23)
Kolla på första sidan =/= läsa tidningar


Det har du rätt i men jag har bara läst vanliga tidningar på senaste, inte på internet, o där har jag inte sett nåt.

Till skillnad från vissa andra så vet jag när jag har rätt o fel, och där sätter jag punkt. :|





Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 21 2012 06:18pm
Kan denna jävla fitttopic(finska) gå och dö?

Ingen bryr sig om den där jävla Kony, låt han göra vad fan han vill. Endast en massa jävla pajasar som låtsas bry sig som postar på facebook och w.e

Nästa jävel som postar i denna pisstråd kommer bli reported för jävla spam!
Member
Posts: 505
Joined: Oct 2 2005
Gold: 0.00
Mar 21 2012 06:47pm
Quote (eviilution @ Mar 22 2012 12:18am)
Kan denna jävla fitttopic(finska) gå och dö?

Ingen bryr sig om den där jävla Kony, låt han göra vad fan han vill. Endast en massa jävla pajasar som låtsas bry sig som postar på facebook och w.e

Nästa jävel som postar i denna pisstråd kommer bli reported för jävla spam!


јебем вас!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Mar 22 2012 02:17am
Quote (eviilution @ 22 Mar 2012 02:18)
Kan denna jävla fitttopic(finska) gå och dö?

Ingen bryr sig om den där jävla Kony, låt han göra vad fan han vill. Endast en massa jävla pajasar som låtsas bry sig som postar på facebook och w.e

Nästa jävel som postar i denna pisstråd kommer bli reported för jävla spam!


finska wat?


Quote (Litttle_Brother @ 22 Mar 2012 01:02)
Jasså? Missat totalt isf, inte ens sett nåt om Kony 2012 grejset alls i tidningarna tbh.


Ah händer ibland att man ignorerar vissa grejer när man läser, alltid lika konstigt ^^ alltså jag gör det själv också ibland menar jag..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll