Quote (ChingeR @ 7 Dec 2011 06:06)
ohfan

missade dock matchen, tänkte dra en powernap vid 6tiden, slutade med att jag vaknade 5 på natten... seeeegt
söta duschar England får!
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/14039191/480/normal/c222ad02f1620/dusch800.jpg
var en ganska underhållande match, dock inte så kul utifrån arsenals perspektiv kanske ^^
men ganska öppen match 4 mål etc

Quote (berhemuli @ 7 Dec 2011 14:27)
Vad spelar historik för roll, är väl nu man följer? Att sedan påstå att dif är bättre än allt är som att jag skulle påstå att AIK är bäst i es. Alltid kul med folk som du i sånna här sammanhang. Men diffare är väl så..
nu ska vi inte vara sånna mot Djurgårdare
men kan hålla med om att argumentet att Djurgården är det enda bra laget i es är lite överdrivet
This post was edited by Malmy on Dec 7 2011 08:41am