d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev167891098Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 7 2011 07:32am
Quote (berhemuli @ Dec 7 2011 02:27pm)
Vad spelar historik för roll, är väl nu man följer? Att sedan påstå att dif är bättre än allt är som att jag skulle påstå att AIK är bäst i es. Alltid kul med folk som du i sånna här sammanhang. Men diffare är väl så..


vadå? när vann AIK senast guld? ni har inte vunnit något = ert lag är sämre

har jag fel? tittade du på hockey innan AIK gick upp i SEL? nä

jävla bw:er
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Dec 7 2011 08:39am
Quote (ChingeR @ 7 Dec 2011 06:06)
ohfan :P

missade dock matchen, tänkte dra en powernap vid 6tiden, slutade med att jag vaknade 5 på natten... seeeegt


söta duschar England får!
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/14039191/480/normal/c222ad02f1620/dusch800.jpg


var en ganska underhållande match, dock inte så kul utifrån arsenals perspektiv kanske ^^

men ganska öppen match 4 mål etc :P

Quote (berhemuli @ 7 Dec 2011 14:27)
Vad spelar historik för roll, är väl nu man följer? Att sedan påstå att dif är bättre än allt är som att jag skulle påstå att AIK är bäst i es. Alltid kul med folk som du i sånna här sammanhang. Men diffare är väl så..


nu ska vi inte vara sånna mot Djurgårdare :(

men kan hålla med om att argumentet att Djurgården är det enda bra laget i es är lite överdrivet ^_^



This post was edited by Malmy on Dec 7 2011 08:41am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 09:43am
Quote (dej @ 7 Dec 2011 15:32)
vadå? när vann AIK senast guld? ni har inte vunnit något = ert lag är sämre

har jag fel? tittade du på hockey innan AIK gick upp i SEL? nä

jävla bw:er


Har jag sagt att jag anser att dif är sämre än gnaget? Ditt påstående över att alla andra är sämre stör jag mig på. Och faktiskt började följa aik det året vi åkte ner i HA därefter följt varje år, genom div1 och nära konkurser varje år. Fan återigen misstar jag på folk, alltid tänkt dig som decent snubbe men du är ju en total pajas.
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Dec 7 2011 12:54pm
City vs Bayern om 50min WOOT WOOT :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 01:06pm
Quote (Malmy @ 7 Dec 2011 20:54)
City vs Bayern om 50min WOOT WOOT :D


bayerns 5.5 i odds är alltid trevligt, men struntade i mina "skräll" odds ikväll, kanske vettigare så.
Retired Moderator
Posts: 13,405
Joined: Aug 27 2006
Gold: 36,096.48
Trader: Trusted
Dec 7 2011 01:16pm
Quote (berhemuli @ 7 Dec 2011 20:06)
bayerns 5.5 i odds är alltid trevligt, men struntade i mina "skräll" odds ikväll, kanske vettigare så.


haha ja, kanske vore smartast, slutade med att jag slängde 60spänn på bayern bara "ifall att" xD

känns ju dock som city kommer vinna, dom behöver det ju verkligen!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 01:18pm
Quote (Malmy @ 7 Dec 2011 21:16)
haha ja, kanske vore smartast, slutade med att jag slängde 60spänn på bayern bara "ifall att"  xD

känns ju dock som city kommer vinna, dom behöver det ju verkligen!



Japp känslan säger ju city, har dock inte gjort någon research alls, så vet inte vad för team bayern ställer upp med.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 7 2011 02:06pm
Quote (berhemuli @ Dec 7 2011 04:43pm)
Har jag sagt att jag anser att dif är sämre än gnaget? Ditt påstående över att alla andra är sämre stör jag mig på. Och faktiskt började följa aik det året vi åkte ner i HA därefter följt varje år, genom div1 och nära konkurser varje år. Fan återigen misstar jag på folk, alltid tänkt dig som decent snubbe men du är ju en total pajas.


så jävla lätt att trolla...

om du visste vilket NHL-lag jag håller på så hade du insett det... lol

antar att alla SEL-pajasar (ja, SEL är riktigt dåligt nu för tiden eftersom alla bra sticker till khl/nhl/ahl) inte kan något om nhl
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 7 2011 02:22pm
Quote (dej @ 7 Dec 2011 22:06)
så jävla lätt att trolla...

om du visste vilket NHL-lag jag håller på så hade du insett det... lol

antar att alla SEL-pajasar (ja, SEL är riktigt dåligt nu för tiden eftersom alla bra sticker till khl/nhl/ahl) inte kan något om nhl


Jag kan inget om nhl eftersom jag har aldrig varit intresserad av det. Är inte så stor hockeyfan, har mer följt laget oavsett sport, dock finner jag fotboll och hockey mer intressant än resten. På senare tid har jag försökt "lära" mig mer om nhl dock bara i betting syfte.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 7 2011 02:24pm
Quote (dej @ Dec 7 2011 10:06pm)
så jävla lätt att trolla...

om du visste vilket NHL-lag jag håller på så hade du insett det... lol

antar att alla SEL-pajasar (ja, SEL är riktigt dåligt nu för tiden eftersom alla bra sticker till khl/nhl/ahl) inte kan något om nhl


Problem? Man är inte en pajas för att man håller på sitt lag i sin serie, oavsett vilken serie det än är.
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891098Next
Add Reply New Topic New Poll