d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev167891054Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2011 10:59am
Quote (PhearCIII @ Oct 9 2011 05:57pm)
Mjo, HC brukar bli lite billigare :P



Förra Laddern hade jag inte ens tillgång till JSP ^_^



Verkar faktiskt som om Blizzard har gjort en ny patch så vi får leva på hoppet :P


Hoppas fan dom har gjort de, blir nog lite roligare då :)
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 9 2011 11:13am
Quote (Teposen @ 9 Oct 2011 18:59)
Hoppas fan dom har gjort de, blir nog lite roligare då :)


troligtvis så lär det isåfall bli en ny bannwave vilket vore jävligt gut..att få bort alla bottade chars
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Oct 9 2011 11:17am
Quote (K1NGEN @ 9 Oct 2011 19:13)
troligtvis så lär det isåfall bli en ny bannwave vilket vore jävligt gut..att få bort alla bottade chars


nääääääääääääääääääääää. alla mina cdkeys skulle ju försvinna då. Hur ska jag kunna spela i reset utan cdkeys?!?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 9 2011 11:24am
Quote (Dreamfuel @ 9 Oct 2011 19:17)
nääääääääääääääääääääää. alla mina cdkeys skulle ju försvinna då. Hur ska jag kunna spela i reset utan cdkeys?!?


tjöööp nya isåfall ;-)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 11:25am
Quote (K1NGEN @ Oct 9 2011 06:24pm)
tjöööp nya isåfall ;-)


Men mitt main-acc ryker ju då också :(
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 9 2011 11:28am
Quote (PhearCIII @ 9 Oct 2011 19:25)
Men mitt main-acc ryker ju då också :(


Halva bnet ryker om det blir bannwave ala' nov 08 xd
kanske mer endå.



This post was edited by K1NGEN on Oct 9 2011 11:29am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 9 2011 11:29am
Quote (K1NGEN @ Oct 9 2011 06:28pm)
Halva bnet ryker om det blir bannwave ala' nov 08 xd
kanske mer endå.


Bannar dom för iNTe så ryker nog 90% av b.net :P
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 9 2011 11:32am
Quote (K1NGEN @ 9 Oct 2011 18:28)
Halva bnet ryker om det blir bannwave ala' nov 08 xd
kanske mer endå.


jag vart inte bannad i förra banwawe =P
Oct 9 2011 11:33am
Inappropriate Post Content
Oct 9 2011 11:35am
Inappropriate Post Content
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891054Next
Add Reply New Topic New Poll