Quote (tOFFELiKastrullen @ Aug 20 2011 12:29am)
Dålig kopia av hon? Förutom att Valve kommer kunna hantera deras servers mycket bättre än S2 och att IceFrog är mycket bättre på att designa och balansera heroes? HoN är en kopia av DotA till att börja med, så det är väl klart att mechanics är väldigt lika. DotA2 kanske inte har den bästa grafiken, även om jag gillar den, men spelet handlar mer om spelkänsla, e-sport och fanbase. Har du tänkt på varför Counter-Strike 1.6 fortfarande körs i full fart? DotA2 är i princip en exakt kopia av DotA spelmässigt, det är så det ska vara.
Detta spel är ännu i beta, du har inte rört spelet, så varför klaga så mycket. Äter du mat med ögonen också kanske?
du tillsätter många punkter som dock leder till backa till fundamentala argumentet. spelet erbjuder inte mycket utöver det som redan står på marknaden.
1 jo, hon är en dota kopia men dock erbjuder det mycket mer
2 hon är ganska balanserad
3 håller med om mechanics
4 esports, sc2 finns redan. finns inte mycket som kan slå spelet på esports standards för stratspel
5 spelkänsla kan jag hålla med om
6 fanbase?? k wuut? ganska gay att följa något utifrån fanbase
7 jo counterstrike är ett bra fps spel, där marknaden inte har mycket mer att erbjuda, tror dock att spel som planetside kommer att utvärdera
8 jo, det som ser bra ut brukar smaka bra. som en god bakelse
jag förstår vad du menar overall, jag var också hypad över dota2, precis som många fler spel.. men rent av realistiskt så förtjänar de inte lika mycket attraction som det har fått
This post was edited by ownyaah on Aug 19 2011 05:57pm