d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella World Of Warcraft Tråden
Prev167891026Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2011 09:50am
Quote (Makta @ 21 May 2011 22:26)


Feta achipts :D

Quote (heavypala @ 21 May 2011 22:27)
varför är alla så ubergay och kör alliance ..


Alliance > Horde
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2011 01:27pm
Dödade precis Atramedes HC :)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2011 01:28pm
Quote (Yllegarnet @ May 23 2011 04:50pm)
Feta achipts :D



Alliance > Horde


Horde > Alliance

face the truth :O

kommer ihåg att jag hade en lvl 19 twink som ägde sönder alla, råkade dock lvla upp den till 20 så fick senare bli en lvl 29 twink

e/ oh right, den heter TheDarkSide och var på Emeriss ( Horde )

This post was edited by orvar174 on May 23 2011 01:28pm
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2011 01:33pm
Quote (orvar174 @ 23 May 2011 21:28)
Horde > Alliance

face the truth :O

kommer ihåg att jag hade en lvl 19 twink som ägde sönder alla, råkade dock lvla upp den till 20 så fick senare bli en lvl 29 twink

e/ oh right, den heter TheDarkSide och var på Emeriss ( Horde )


Horde --> p12
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
May 23 2011 01:34pm
en fråga, varför kör man fortfarande wow? är det inte lite uttjatat nu?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 23 2011 01:40pm
Quote (Goss3N @ 23 May 2011 21:34)
en fråga, varför kör man fortfarande wow? är det inte lite uttjatat nu?


Inte om man inte spelat det mer än 2 månader under WotlK och bara spelade PvP då :)

Det är som att säga att D2 är uttjatat :) man kanske inte tröttnar helt enkelt :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 23 2011 01:43pm
Quote (Yllegarnet @ May 23 2011 08:33pm)
Horde --> p12


oh well

började med wow när jag var 12 tror jag :O

dock så körde jag horde eftersom att brorsan och hans kompisar gjorde d

e/ har dom tagit bort wow armory?

This post was edited by orvar174 on May 23 2011 01:46pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 23 2011 01:47pm
Quote (orvar174 @ May 23 2011 09:43pm)
oh well

började med wow när jag var 12 tror jag :O

dock så körde jag horde eftersom att brorsan och hans kompisar gjorde d

e/ har dom tagit bort wow armory?


Dno, det är cp nowadays.
Får oops buggen på min armory. lvl 79pala ftw ^^
Member
Posts: 2,798
Joined: Jan 21 2009
Gold: 0.64
May 23 2011 05:05pm
Bara scrubs som gibbar eller? :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 23 2011 05:36pm
Quote (heavypala @ May 21 2011 10:27pm)
varför är alla så ubergay och kör alliance ..


Gnomes är fett hetero, Blood elves vetefan dock.

Male belf ser ut som Paris Hilton utan boobs.
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891026Next
Add Reply New Topic New Poll