Quote (Goss3N @ 23 May 2011 21:34)
en fråga, varför kör man fortfarande wow? är det inte lite uttjatat nu?
Inte om man inte spelat det mer än 2 månader under WotlK och bara spelade PvP då

Det är som att säga att D2 är uttjatat

man kanske inte tröttnar helt enkelt
