d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev167891026Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:34pm
Snälla ,,, kan ni inte vara shyssta o skicka en Star ? :. snälla..
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 01:34pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 08:31pm)
Tog tbx de, ägd :D


Haha hade du inte failat med datumet hade han trott dig.
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:34pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 07:33pm)
den 13 mars 2011 20:32:18 Skickat (Orb of Rainbow) to TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL (Orb of Rainbow) t4t


TAckar :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 13 2011 01:34pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 08:34pm)
-------------.


EDITA FOOOORT!!!!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:34pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:34pm)
Snälla ,,, kan ni inte vara shyssta o skicka en  Star ? :. snälla..


Vill inte :(

Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 08:34pm)
Haha hade du inte failat med datumet hade han trott dig.


Tvivlar inte :lol:

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:34pm)
TAckar :)


T4t <3
Member
Posts: 14,932
Joined: Aug 13 2010
Gold: 1,983.70
Mar 13 2011 01:34pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:34pm)
Haha hade du inte failat med datumet hade han trott dig.


fan skulle ja vara så dum ?


asså.. ärligt .

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 09:34pm)
TAckar :)


ja ger upp :( ..
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 01:35pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 07:34pm)
fan skulle ja vara så dum ?


asså.. ärligt .



ja ger upp :( ..


ha lite tålamod, det är ändå flera flera tusen fgs vi pratar om.. så alla kanske inte donerar , men någon kommer göra det snart :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 13 2011 01:35pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:34pm)
fan skulle ja vara så dum ?


asså.. ärligt .



ja ger upp :( ..


Ja, varför skulle man inte kunna skicka orbs om man kan skicka stjärnor?
Förväntar mig ett bra svar.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 01:35pm
plzz ge mig en stjärna med, eller en orb :(
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 01:35pm
Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:34pm)
fan skulle ja vara så dum ?


asså.. ärligt .



ja ger upp :( ..


http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=34

Posta där, nån kanske är givmild :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891026Next
Add Reply New Topic New Poll