Quote (Vexen1337 @ Mar 13 2011 08:34pm)
Snälla ,,, kan ni inte vara shyssta o skicka en Star ? :. snälla..
Vill inte

Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 08:34pm)
Haha hade du inte failat med datumet hade han trott dig.
Tvivlar inte

Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Mar 13 2011 08:34pm)
TAckar

T4t
