Quote (Errorz @ 1 Mar 2011 17:00)
Alla låtar är grymma imo
e/ kan du visa något du tycker är bra för du verkar bara klaga på allt jag lägger upp här
hoppas att du kan skillnaden mellan nustyle och hardstyle för det första.
jag klagar inte, jag kritiserar dig bara över att du laddar upp musik som inte ens är hardstyle-relaterade. (ber hemskt mkt om ursäkt om du tar det illa upp, va verkligen inte med flit att ta det så hårt..)
nustyle är cheesigt. basslinen ändras till en mer melodisk sång i kombination av frutimmesjungande-musik (om man bortser från basen, så skulle nästan min farmor kunna lyssna på sån musik) har blivit en alltmer kommersiell genre som oftast blandas ihop med hardstyle.
dominerande skivbolag är scantraxx.
hardstyle är reversebass, med kicks, mörk med screech eller melodisk beroende på om man snackar om italianstyle eller dutchstyle.
nuvarande skivbolag som te x theracords levererar acid/hardstyle, sen finns det ju låtar såsom är lite cheesiga från dem men ja, undantag undanbedes.
att blanda hardstyle med nustyle, är som att blanda hardstyle med jumpstyle.
att blanda house med dance
att blanda trance (inte dagens trance) med eurodance
att blanda indiepop med the beatles (trots att the beatles inte är en genre men ändå)
e:
men ja, för att inte ta dt alltför hårt, så ja.. nustyle är väl trots allt en undergenre till hardstyle.
This post was edited by thestrayboys on Mar 1 2011 06:50pm