☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Poker Topicen
Prev
1
6
7
8
9
10
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6609
Replies: 354
Track Topic
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#71
Jan 20 2011 01:20pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:11pm)
även den mest välkomna tiden då cash rulla in var i november då jag hade bara 50kr kvar bestämde mig o spendera dom på en 3+30€ turnering på betway.. vinna den runt 400€ spela samma nästa dag, vinna igen 400€, spela den en tredje gång inom en vecka och komma tvåa på den.. runt 270pers varje gång med.. så då var man inte så pissigt fattig längre
liar, never happend
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#72
Jan 20 2011 01:42pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:20)
liar, never happend
Haha, det var då bjöd alla på kryssning och du vågade inte!
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#73
Jan 20 2011 01:45pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:42pm)
Haha, det var då bjöd alla på kryssning och du vågade inte!
Jag har för helvete annat för mig som jag inte kan strunta i för någon kryssning
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#74
Jan 20 2011 01:49pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:45)
Jag har för helvete annat för mig som jag inte kan strunta i för någon kryssning
man kan strunta i allt för en kryssning
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#75
Jan 20 2011 01:52pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:49pm)
man kan strunta i allt för en kryssning
Inte om det är med finnar till estländare
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#76
Jan 20 2011 01:58pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:52)
Inte om det är med finnar till estländare
var ca 90% svenskar där på den kryssningen
eller ja 70% svennar 20% turkar och lite random finnar.. men jaja ot..
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,374.97
#77
Jan 21 2011 06:58am
+200
+250
Föredrar att hålla mig till mindre mysigare summor, blir alltid så nervös och extra ledsen om jag förlorar annars
iMaz
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold
:
0.00
#78
Jan 21 2011 07:02am
Quote (SCXiao @ 21 Jan 2011 07:58)
+200
+250
Föredrar att hålla mig till mindre mysigare summor, blir alltid så nervös och extra ledsen om jag förlorar annars
man blir mer ledsen om man vinner men blir welchad
swewik
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold
:
413.65
#79
Jan 21 2011 09:33am
nån som spelar Överlevaren 100£ på unibet?
den blir fan full snabbt, 2min sen har det jionat 2000pers
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#80
Jan 21 2011 10:39am
Quote (swewik @ 21 Jan 2011 17:33)
nån som spelar Överlevaren 100£ på unibet?
den blir fan full snabbt, 2min sen har det jionat 2000pers
lirar icke på unibet, vad går den ut på? eller ja.. vad gör den speciell?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact