d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev167891036Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 20 2011 01:20pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:11pm)
även den mest välkomna tiden då cash rulla in var i november då jag hade bara 50kr kvar bestämde mig o spendera dom på en 3+30€ turnering på betway.. vinna den runt 400€ spela samma nästa dag, vinna igen 400€, spela den en tredje gång inom en vecka och komma tvåa på den.. runt 270pers varje gång med.. så då var man inte så pissigt fattig längre :P


liar, never happend :O
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 20 2011 01:42pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:20)
liar, never happend :O


Haha, det var då bjöd alla på kryssning och du vågade inte! :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 20 2011 01:45pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:42pm)
Haha, det var då bjöd alla på kryssning och du vågade inte! :P


Jag har för helvete annat för mig som jag inte kan strunta i för någon kryssning :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 20 2011 01:49pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:45)
Jag har för helvete annat för mig som jag inte kan strunta i för någon kryssning :(


man kan strunta i allt för en kryssning :O
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 20 2011 01:52pm
Quote (berhemuli @ Jan 20 2011 09:49pm)
man kan strunta i allt för en kryssning :O


Inte om det är med finnar till estländare :O
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 20 2011 01:58pm
Quote (umade @ 20 Jan 2011 21:52)
Inte om det är med finnar till estländare :O


var ca 90% svenskar där på den kryssningen :( eller ja 70% svennar 20% turkar och lite random finnar.. men jaja ot.. :O
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jan 21 2011 06:58am
+200
+250

Föredrar att hålla mig till mindre mysigare summor, blir alltid så nervös och extra ledsen om jag förlorar annars :(
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Jan 21 2011 07:02am
Quote (SCXiao @ 21 Jan 2011 07:58)
+200
+250

Föredrar att hålla mig till mindre mysigare summor, blir alltid så nervös och extra ledsen om jag förlorar annars :(


man blir mer ledsen om man vinner men blir welchad :(
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Jan 21 2011 09:33am
nån som spelar Överlevaren 100£ på unibet?
den blir fan full snabbt, 2min sen har det jionat 2000pers :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 21 2011 10:39am
Quote (swewik @ 21 Jan 2011 17:33)
nån som spelar Överlevaren 100£ på unibet?
den blir fan full snabbt, 2min sen har det jionat 2000pers :D


lirar icke på unibet, vad går den ut på? eller ja.. vad gör den speciell?
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891036Next
Add Reply New Topic New Poll