Quote (olle_korven @ 24 Dec 2010 10:51)
jag får ursäkta mig för min inaktivitet här på sistone, men jag håller vad jag lovar och syftar då på detta:
GOD JUL ALLA GLADA
http://i53.tinypic.com/35ldv8y.jpg
du får ta detta som nåt snällt eller elakt (up to you) xD
Men du ser snällare/shysstare ut IRL än vad du brukar vara här på forumen
