d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev167891035Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Nov 3 2010 08:15am
Quote (Emil @ Nov 3 2010 02:14pm)
Marcusd0 och Mabouse brukar väl kalla sig själva för troll, för att nämna två. Ett självutnämnt troll = autofail, enligt mig är det inte meningen att det skall vara uppenbart när man trollar.


piercing i ögonbrynet är fail imo
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Nov 3 2010 08:15am
:rofl:

Roligt när folk blir :egd:
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:15am
Quote (snoramej @ Nov 3 2010 02:14pm)
Lol'd

Niggaislänningen skriver då fan så mycket bättre SVENSKA än dig. Han kan även engelska och isländska

U mad?


Dont care faktist :D

det är roligt hur ni har hakat upp er på stavning era snorungar :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:15am
Quote (Swaan @ Nov 3 2010 04:14pm)
1+ för guzu dallen.
2+ för guzu felicia.
100+ för guzu barnet ,  dom ska ha
10+ för deras nya lägenhet

sen 666+ för att han känner swaan.

Sen -3 för han inte kan stava :d


Dallen skickade hit sin fanboy.

Gulligt, fortfarande inte imponerad.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 3 2010 08:16am
Quote (dallenthedude @ 3 Nov 2010 14:13)
Jag skriver lika illa som dig niggaislänning :D


Okej , om dina fem kommande posts inte innehåller några stavfel eller grammatikfel så erkänner jag mig besegrad. Ta den tid du behöver, googla gärna.
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Nov 3 2010 08:16am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 02:16pm)
Okej , om dina fem kommande posts inte innehåller några stavfel eller grammatikfel så erkänner jag mig besegrad. Ta den tid du behöver, googla gärna.


tja fna görs åd?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 3 2010 08:16am
Quote (SCXiao @ Nov 3 2010 04:16pm)
Okej , om dina fem kommande posts inte innehåller några stavfel eller grammatikfel så erkänner jag mig besegrad. Ta den tid du behöver, googla gärna.


GO GOOGLE SPELLCHECK YOU CAN DO THIS BRO!!!!!!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 3 2010 08:17am
bara jag som f5ar denna tråden för den är f1 underhållande?

This post was edited by Goss3N on Nov 3 2010 08:17am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Nov 3 2010 08:18am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Nov 2010 14:16)
GO GOOGLE SPELLCHECK YOU CAN DO THIS BRO!!!!!!


Tydligen inte. :(


Quote (Goss3N @ 3 Nov 2010 14:17)
bara jag som f5ar denna tråden för den är f1 underhållande?


7 User(s) are reading this topic (0 Guests and 2 Anonymous): dallenthedude, ZippYz, Swaan, orvar174, xlas

Nej, du är nog inte den enda. ^_^

This post was edited by SCXiao on Nov 3 2010 08:18am
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Nov 3 2010 08:18am
Quote (Svartermetalisk @ Nov 3 2010 02:15pm)
Dallen skickade hit sin fanboy.

Gulligt, fortfarande inte imponerad.


Lillkillen som kör med tjejbilden för han är för ful att vis sig själv .

"stor i orden liten på jorden"

" Stor Epen"
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891035Next
Closed New Topic New Poll