d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd
Prev167891018Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,630
Joined: Jun 1 2006
Gold: 17,042.00
Oct 12 2010 12:17pm
Quote (TB4g @ 12 Oct 2010 19:09)
Va skulle han undervisa då ? :LOL:


Diablo 2 101
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 12 2010 12:58pm
Quote (M00NSHINE @ 12 Oct 2010 19:17)
Ja fick ig i svenska a och b

jävla bitch till lärare kuk ska hon ha


Men Armin då.. :angry:











































Ge henne kuk b)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 03:31pm
Quote (M00NSHINE @ Oct 12 2010 08:17pm)
Ja fick ig i svenska a och b

jävla bitch till lärare kuk ska hon ha


Owned
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2010 03:34pm
Quote (Makta @ Oct 12 2010 06:58pm)
Men Armin då.. :angry:











































Ge henne kuk b)


i fukin lold, seriously! ^^
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 12 2010 04:30pm
Quote (Sandman423 @ 12 Oct 2010 20:02)
Varför skulle XPD inte kunna vara lärare?


varför skulle inte jag kunna vara en astronaut?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 04:31pm
Quote (BraSma @ Oct 13 2010 12:30am)
varför skulle inte jag kunna vara en astronaut?


För att jag är! :angry:

Nu donerar du allt du äger så ja kan köpa enigma !
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Oct 12 2010 04:42pm
Quote (Spetch @ 12 Oct 2010 22:31)
För att jag är! :angry:

Nu donerar du allt du äger så ja kan köpa enigma !


Spetch han tigger
Som en jävla nigger
Han vill ha en enigma och leka runt med teleport
Men han har inte råd, ibland är livet hårt
Men eftersom han gjorde denna roliga tråd
Hade jag donerat, om jag haft råd :(


för trött för att komma på något bättre :cry:

This post was edited by SCXiao on Oct 12 2010 04:44pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 12 2010 05:02pm
Quote (SCXiao @ Oct 13 2010 12:42am)
Spetch han tigger
Som en jävla nigger
Han vill ha en enigma och leka runt med teleport
Men han har inte råd, ibland är livet hårt
Men eftersom han gjorde denna roliga tråd
Hade jag donerat, om jag haft råd :(


för trött för att komma på något bättre :cry:


I know you would baby! <3

--------------------------------

Oli givmild och glad är,
Framstår dock som lite sär,
Nu spetch ska ta och sova,
Ger han oli en liten gåva,

GODNATT <3
Member
Posts: 11,932
Joined: Jan 13 2007
Gold: 10,000.00
Trader: Trusted
Oct 13 2010 02:21am
Quote (Spetch @ Oct 12 2010 01:43pm)
Dags att ta det lungt, och sätta betyg.
Men innan detta, in på jsp och leka dryg.
Dikter om allt och alla, så gott det går.
Men inga av orden, vi här på jsp förstår.

Gammal nog, att vara vår far.
Påminner han förstås om lejonkungens scar.
En förrädare som söker sin plats till toppen,
Men inväntar fortfarande hår på snoppen.


Xpd got mosad.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 13 2010 02:24am
Quote (ankiie @ Oct 12 2010 04:23pm)
bättre med kritik än ingen alls men om det inte handlar om takt rim så vet jag inte vad felet är, känns som era rim är diktade till en mindre åldersgrupp tbh


Jag vet inte vad det är du röker men dela med dig pls

Quote (Makta @ Oct 12 2010 08:04pm)
Bristande intelligens version 0.34 En förstaklassare ska ju inte vara smartare än läraren :lol:


xpd påstår att han undervisar Svenska och hans språk är bra mycket bättre än någon annan som sitter här inne så han skulle mycket väl kunna vara lärare.

imo

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 13 2010 02:26am
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891018Next
Add Reply New Topic New Poll