☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev
1
6
7
8
9
10
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 4830
Replies: 999
Track Topic
x17
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
2,337.00
#71
Dec 14 2009 09:56am
varför hamnar jag i idioternas lag?!
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#72
Dec 14 2009 09:59am
Quote (Yllegarnet @ Dec 14 2009 04:50pm)
Europe Softcore Non-Ladder Price Check:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54
Europe Softcore Non-Ladder Easy Need-List:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54
samma topics o_O
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#73
Dec 14 2009 10:09am
Quote (Goss3N @ Dec 14 2009 05:59pm)
samma topics o_O
failade med ctrl + c 0.O
Europe Softcore Non-Ladder Price Check:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38063511&f=71
där är rätt
Europe Softcore Non-Ladder Easy Need-List:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54
This post was edited by Yllegarnet on Dec 14 2009 10:09am
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#74
Dec 14 2009 10:16am
Quote (x17 @ 14 Dec 2009 16:56)
varför hamnar jag i idioternas lag?!
vad spelar du??
Invite
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold
:
3.51
Warn: 10%
#75
Dec 14 2009 10:26am
händer ikväll då?
NR1
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
14.53
Trader:
Trusted
#76
Dec 14 2009 10:45am
Quote (PsY @ 14 Dec 2009 17:26)
händer ikväll då?
inte mkt ;D sitter och väntar tills imorgon
när man äntligen kommer in på systemet!
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#77
Dec 14 2009 10:45am
Quote (PsY @ Dec 14 2009 05:26pm)
händer ikväll då?
Blir väl att sitta hemma och kolla på tv
Själv då?
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,373.92
#78
Dec 14 2009 10:49am
Quote (RistVaLL @ 14 Dec 2009 18:45)
inte mkt ;D sitter och väntar tills imorgon
när man äntligen kommer in på systemet!
Det är bara kul första gången
Invite
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold
:
3.51
Warn: 10%
#79
Dec 14 2009 10:49am
Quote (ZippYz @ Dec 14 2009 04:45pm)
Blir väl att sitta hemma och kolla på tv
Själv då?
okej
det duger.
ska nog göra samma sak som dig tror ja.
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#80
Dec 14 2009 10:49am
Quote (PsY @ Dec 14 2009 05:49pm)
okej
det duger.
ska nog göra samma sak som dig tror ja.
Skönigt
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
6
7
8
9
10
100
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact