d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,865
Joined: Feb 11 2007
Gold: 2,337.00
Dec 14 2009 09:56am
varför hamnar jag i idioternas lag?!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 14 2009 09:59am
Quote (Yllegarnet @ Dec 14 2009 04:50pm)
Europe Softcore Non-Ladder Price Check:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54


Europe Softcore Non-Ladder Easy Need-List:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54


samma topics o_O
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 14 2009 10:09am
Quote (Goss3N @ Dec 14 2009 05:59pm)
samma topics o_O


failade med ctrl + c 0.O

Europe Softcore Non-Ladder Price Check:


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38063511&f=71 där är rätt :)


Europe Softcore Non-Ladder Easy Need-List:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=38068656&f=54





This post was edited by Yllegarnet on Dec 14 2009 10:09am
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 10:16am
Quote (x17 @ 14 Dec 2009 16:56)
varför hamnar jag i idioternas lag?!



vad spelar du??
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 14 2009 10:26am
händer ikväll då?
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Dec 14 2009 10:45am
Quote (PsY @ 14 Dec 2009 17:26)
händer ikväll då?


inte mkt ;D sitter och väntar tills imorgon :D när man äntligen kommer in på systemet! :D
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 14 2009 10:45am
Quote (PsY @ Dec 14 2009 05:26pm)
händer ikväll då?


Blir väl att sitta hemma och kolla på tv :)

Själv då?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Dec 14 2009 10:49am
Quote (RistVaLL @ 14 Dec 2009 18:45)
inte mkt ;D sitter och väntar tills imorgon :D när man äntligen kommer in på systemet! :D


Det är bara kul första gången B)
Member
Posts: 5,886
Joined: Nov 18 2003
Gold: 3.51
Warn: 10%
Dec 14 2009 10:49am
Quote (ZippYz @ Dec 14 2009 04:45pm)
Blir väl att sitta hemma och kolla på tv :)

Själv då?


okej :)
det duger.
ska nog göra samma sak som dig tror ja.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Dec 14 2009 10:49am
Quote (PsY @ Dec 14 2009 05:49pm)
okej :)
det duger.
ska nog göra samma sak som dig tror ja.


Skönigt b)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll