d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 4 2009 12:40pm
ahhhhhhhhhh då var man mätt och belåten ännu en dag,

livet leker och jag längtar tills den 11:e


VGD ALL?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 12:51pm
Quote (Mabouse @ 4 Dec 2009 19:40)
ahhhhhhhhhh då var man mätt och belåten ännu en dag,

livet leker och jag längtar tills den 11:e


VGD ALL?


THATS ME IN THE CORNERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 4 2009 12:52pm
Quote (Simun @ Dec 4 2009 06:51pm)
THATS ME IN THE CORNERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
fan, jag vill spamma folk, ska nog spamma lite mods, så de blockar mig

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 01:15pm
Quote (Mabouse @ 4 Dec 2009 19:52)
fan, jag vill spamma folk, ska nog spamma lite mods,  så de blockar mig


Doit.
Vad händer?
Sitter själv och är lagom dyng, funderar till att dra till puben och se ifall man ser någon gammal bekant :P
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Dec 4 2009 01:20pm
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 20:15)
Doit.
Vad händer?
Sitter själv och är lagom dyng, funderar till att dra till puben och se ifall man ser någon gammal bekant :P


Gört.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 01:21pm
Quote (fgd_ @ 4 Dec 2009 20:20)
Gört.


Törs jag?
Ska gå och köpa ett paket cigg nu iaf, ser om det är nå drag. Bör det inte vara med tanke på vad klockan är :(
Member
Posts: 6,069
Joined: Nov 8 2005
Gold: 74.40
Dec 4 2009 01:23pm
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 20:21)
Törs jag?
Ska gå och köpa ett paket cigg nu iaf, ser om det är nå drag. Bör det inte vara med tanke på vad klockan är :(


Det kan bli riktigt, riktigt bra.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 01:24pm
Quote (fgd_ @ 4 Dec 2009 20:23)
Det kan bli riktigt, riktigt bra.


KANSKE, just nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa :O
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 4 2009 01:27pm
Quote (Simun @ 4 Dec 2009 20:24)
KANSKE, just nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa :O


hehe, du låter taggad :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 4 2009 01:38pm
Quote (Litttle_Brother @ 4 Dec 2009 20:27)
hehe, du låter taggad :P


:O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll