d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,352
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 31 2009 06:15pm
Quote (snoramej @ 1 Nov 2009 02:13)
SÅ JÄVLA GRYM!!!! JAG VILL VARA SOM DOM!!!


The biggest fan has spoken! b)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Oct 31 2009 06:24pm
Quote (037 @ 1 Nov 2009 01:38)
iofs jävligt sant..

men en platta 24x33cl skadar fan inte.

och så spelar man Zelda OOT till det
<3


oh, ett av världens bästa spel 8) GLHF!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 31 2009 06:28pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 1 2009 12:12am)


Din mor T_T
Member
Posts: 6,622
Joined: Oct 14 2008
Gold: 0.07
Oct 31 2009 06:30pm
FesT ? :PPPPpppPpPpPpp
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Oct 31 2009 06:32pm
Quote (chingah @ 1 Nov 2009 02:30)
FesT ? :PPPPpppPpPpPpp


Nej :PPpPPpPP
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 31 2009 06:55pm
va gör ni tråkmånsar ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 31 2009 07:04pm
Quote (RistVaLL @ 1 Nov 2009 02:55)
va gör ni tråkmånsar ?


Sover. Gonatt!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Oct 31 2009 07:12pm
Quote (RistVaLL @ 1 Nov 2009 02:55)
va gör ni tråkmånsar ?


spelar poker, passar på på fredag/lördagkvällar när folk kommer hem fulla och inte vill sova. ez cash kthxbye
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 31 2009 07:16pm
Quote (SCXiao @ 1 Nov 2009 02:12)
spelar poker, passar på på fredag/lördagkvällar när folk kommer hem fulla och inte vill sova. ez cash kthxbye


haha okej ;D på svenska spel??
lr vart spelar du ? :}

Quote (snoramej @ 1 Nov 2009 02:04)
Sover. Gonatt!


natti.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 31 2009 07:30pm
LÄGGER mig nu bajj
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678910100Next
Closed New Topic New Poll