d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Kaffe Topicen :) > Epic
Prev167891021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 29 2009 01:54pm
Quote (Ekaan @ 29 Dec 2009 21:52)
jag har en rosa skjorta :/ ett par rosa björn borg.. fan e mega fag nu


ta en kopp te som grädde på moset din jefla boeg
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 01:55pm
Quote (BraSma @ 29 Dec 2009 20:54)
ta en kopp te som grädde på moset din jefla boeg


han är stekare. så han går under den benämningen och inte under benämningen ghey. ;)

Quote (x17 @ 29 Dec 2009 20:53)
Hellre en "svensson" än en blodsugande sektmänniska.


du kommer med fler bra argument du :)

This post was edited by DeemonTools on Dec 29 2009 01:55pm
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2009 01:56pm
Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:55)
han är stekare. så han går under den benämningen och inte under benämningen ghey. ;)


Quote (DeemonTools @ 29 Dec 2009 20:42)
[...]Ja, det är ghey att ha rosa skjorta.. oavsett vem som har det.[...]


:wacko:
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 01:58pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:55pm)
han är stekare. så han går under den benämningen och inte under benämningen ghey. ;)
du kommer med fler bra argument du :)

Tack, jag har oändligt med bra argument.

Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 07:42pm)
Ja, det är ghey att ha rosa skjorta.. oavsett vem som har det.

Herregud..


Quote (Simun @ Dec 29 2009 07:56pm)
:wacko:

Faan, du var snabbare! =)

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 01:59pm
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:10pm
Eftersom ni båda (ev. är ni fler men jag orkar inte räkna hur många som inte runkat på ett tag och har för mycket testosteron i omlopp) är riktiga serious cats, så får jag väl vara seriouscat jag också...

Lär är skillnaden på att någon är bög, och att någonting är bögigt. Att någon är bög, kan bevisas genom att personen i fråga är sexuellt attraherad av en annan person med samma kön (om du inte gillar min definition så feel free att slå upp det, här är jag helt öppen för förslag). Att något är bögigt, är en fördom, och inget som det finns rena fakta på. En fördom bestämmer man endast själv definitionen av, och alla har olika slags fördomar, en del fördomar delas dock av flera.

Att Ekaan är en "stekare" (vilket också är en fördom) definieras genom backslick, rosa skjorta och inte mycket mer, men det är en fördom. Just dessa två exempel är ur den "allmänna uppfattningen" saker som definierar en stekare.

Chises, allt jag sa var att te är ghey, nu är jag sektledare/psykopat/idiot/whatever etc. Spänn av lite och ta inte allt så jävla seriöst småpojkar.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 29 2009 02:14pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 09:10pm)
Eftersom ni båda (ev. är ni fler men jag orkar inte räkna hur många som inte runkat på ett tag och har för mycket testosteron i omlopp) är riktiga serious cats, så får jag väl vara seriouscat jag också...

Lär är skillnaden på att någon är bög, och att någonting är bögigt. Att någon är bög, kan bevisas genom att personen i fråga är sexuellt attraherad av en annan person med samma kön (om du inte gillar min definition så feel free att slå upp det, här är jag helt öppen för förslag). Att något är bögigt, är en fördom, och inget som det finns rena fakta på. En fördom bestämmer man endast själv definitionen av, och alla har olika slags fördomar, en del fördomar delas dock av flera.

Att Ekaan är en "stekare" (vilket också är en fördom) definieras genom backslick, rosa skjorta och inte mycket mer, men det är en fördom. Just dessa två exempel är ur den "allmänna uppfattningen" saker som definierar en stekare.

Chises, allt jag sa var att te är ghey, nu är jag sektledare/psykopat/idiot/whatever etc. Spänn av lite och ta inte allt så jävla seriöst småpojkar.
http://jamiedubs.com/fuckflickr/data/web/serious-business-police.jpg


visa du den vita flaggan nu? ^__^
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:15pm
Quote (Goss3N @ 29 Dec 2009 21:14)
visa du den vita flaggan nu? ^__^


Typ, grapparna har ju svårt att skilja på skämt/inte så det var lika bra att klargöra saker.
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:24pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:10pm)
Eftersom ni båda (ev. är ni fler men jag orkar inte räkna hur många som inte runkat på ett tag och har för mycket testosteron i omlopp) är riktiga serious cats, så får jag väl vara seriouscat jag också...

Lär är skillnaden på att någon är bög, och att någonting är bögigt. Att någon är bög, kan bevisas genom att personen i fråga är sexuellt attraherad av en annan person med samma kön (om du inte gillar min definition så feel free att slå upp det, här är jag helt öppen för förslag). Att något är bögigt, är en fördom, och inget som det finns rena fakta på. En fördom bestämmer man endast själv definitionen av, och alla har olika slags fördomar, en del fördomar delas dock av flera.

Att Ekaan är en "stekare" (vilket också är en fördom) definieras genom backslick, rosa skjorta och inte mycket mer, men det är en fördom. Just dessa två exempel är ur den "allmänna uppfattningen" saker som definierar en stekare.

Chises, allt jag sa var att te är ghey, nu är jag sektledare/psykopat/idiot/whatever etc. Spänn av lite och ta inte allt så jävla seriöst småpojkar.
http://jamiedubs.com/fuckflickr/data/web/serious-business-police.jpg



I won the internet.
Banned
Posts: 9,193
Joined: Aug 3 2006
Gold: 0.00
Warn: 80%
Dec 29 2009 02:26pm
Quote (x17 @ 29 Dec 2009 21:24)
I won the internet.


Mogen post.

Då svarar jag med en lika mogen.

Nej det gjorde du inte? Jag förklarade bara att du och den andra snubben var puckon (nej jag menar det inte 4real, men din mogna post förtjänar ett moget svar :) ) som inte fattade skillnaden på saker och ting :)
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Dec 29 2009 02:29pm
Quote (DeemonTools @ Dec 29 2009 08:26pm)
Mogen post.

Då svarar jag med en lika mogen.

Nej det gjorde du inte? Jag förklarade bara att du och den andra snubben var puckon (nej jag menar det inte 4real, men din mogna post förtjänar ett moget svar :) ) som inte fattade skillnaden på saker och ting :)


Både jag och "andra snubben" anser att du är ett pucko, du anser att vi två är det. Vem är då egentligen puckot? Klura på den du! Jag läste allt du skrev om fördomar osv och visst håller jag med om en del i just den posten. Men att du anser att det är bögigt att ha en rosa tröja och att det är bögigt att leka med barbies om man är kille (SJU FUCKIN' år gammal). Gör att jag inte orkar svara ;P

This post was edited by x17 on Dec 29 2009 02:30pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev167891021Next
Add Reply New Topic New Poll