Eftersom ni båda (ev. är ni fler men jag orkar inte räkna hur många som inte runkat på ett tag och har för mycket testosteron i omlopp) är riktiga serious cats, så får jag väl vara seriouscat jag också...
Lär är skillnaden på att någon är bög, och att någonting är bögigt. Att någon är bög, kan bevisas genom att personen i fråga är sexuellt attraherad av en annan person med samma kön (om du inte gillar min definition så feel free att slå upp det, här är jag helt öppen för förslag). Att något är bögigt, är en fördom, och inget som det finns rena fakta på. En fördom bestämmer man endast själv definitionen av, och alla har olika slags fördomar, en del fördomar delas dock av flera.
Att Ekaan är en "stekare" (vilket också är en fördom) definieras genom backslick, rosa skjorta och inte mycket mer, men det är en fördom. Just dessa två exempel är ur den "allmänna uppfattningen" saker som definierar en stekare.
Chises, allt jag sa var att te är ghey, nu är jag sektledare/psykopat/idiot/whatever etc. Spänn av lite och ta inte allt så jävla seriöst småpojkar.
