Quote (Ekaan @ Dec 22 2009 01:42pm)
Hejsan heartless10 .
jag tycker inte du ska posta eni i trophy room då de endast är ett runeword
om du har en hel char o visa med olika rares o sånt fint då kan du ju lägga upp den bland dom men inte göra en enskild topic för eni
mvh/ ekaan
massiv sarkasm.
Eller så börjar ekaan visa sin vänliga sida

OH MY GOD WE ARE ALL GOING TO DIE!!!