d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Tja > Fråga
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 09:02pm
Quote (Ekaan @ Dec 22 2009 01:42pm)
Hejsan heartless10 .
jag tycker inte du ska posta eni i trophy room då de endast är ett runeword
om du har en hel char o visa med olika rares o sånt fint då kan du ju lägga upp den bland dom men inte göra en enskild topic för eni

mvh/ ekaan


massiv sarkasm.
Eller så börjar ekaan visa sin vänliga sida :O OH MY GOD WE ARE ALL GOING TO DIE!!!
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Dec 22 2009 09:07pm
Denna topicen är ett skämt va?? fast ett ganska dåligt sådant :zzz:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 22 2009 09:38pm
den hör inte hemma där!
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Dec 22 2009 09:40pm
Quote (Yllegarnet @ Dec 23 2009 03:38am)
den hör inte hemma där!


tack för sen och återupprepad information.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Dec 22 2009 09:47pm
Nej det tycker jag inte

Trophy room är mer för gozu Rares / crafts som är "one of a kind"

Även om perf eni är rätt stekigt så finns det för många för att det ska vara en trophy.
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Dec 22 2009 10:18pm
inga jävla uniques lr runewords är "troféer"
Go Back To Svenska Topic List
Prev1678
Add Reply New Topic New Poll